Obliczanie %
arek_snk
12.11.2010
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę obliczyć procenty w amxx, ponieważ piszę skrypt ale potrzebuje do tego procentów a nie wiem jak
chciałbym obliczyć procenty np tego:
Thx za pomoc.
PS: nie pamietam regułki obliczania procentów ale chyba była taka hah
Dzięki za pomoc
Użytkownik arek_snk edytował ten post 12.11.2010 20:46
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę obliczyć procenty w amxx, ponieważ piszę skrypt ale potrzebuje do tego procentów a nie wiem jak
chciałbym obliczyć procenty np tego:
new const ilosc_czegos = {0, 10, 15, 20}
Dajmy na to ze shotgun[id] ma w sobie ilosc punktow uzbieranych np "22"
a next_shotgun to jest wymagana liczba do wbicia nastepnego poziomu np liczba "25"
shotgun[id]*100% / next_shotgun = jakis wynik w %
Thx za pomoc.
PS: nie pamietam regułki obliczania procentów ale chyba była taka hah
Dzięki za pomoc
Użytkownik arek_snk edytował ten post 12.11.2010 20:46
mgr inż. Pavulon
12.11.2010
takie pytania to chyba podstawówka
22 - x % 25 - 100 % ========== x = ( 22 * 100% ) / 25 = 88%
R3X
12.11.2010
nie da się chyba
new a = 15, b =30; new procent = a*100/b; log_amx("%d%%", procent); //50%;
arek_snk
12.11.2010
i love u
Zara testne
Dobra.. dałem takie coś
Ale kurde coś źle pokazuje bo daje np 150, 100 a jak zrobić zeby np 100%, 21%, 50% ? i zeby nie wychodzilo poza 100
Użytkownik arek_snk edytował ten post 12.11.2010 21:24
Zara testne
Dobra.. dałem takie coś
new a = shotgun_procenty[id], b =shotgun[id];
new procent = a*100/b;
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"Shotgun Skill Level: %i<br><font size=7 color=red>Procent do nastepnego: %i %</font>", shotgun[id], procent)
Ale kurde coś źle pokazuje bo daje np 150, 100 a jak zrobić zeby np 100%, 21%, 50% ? i zeby nie wychodzilo poza 100
Użytkownik arek_snk edytował ten post 12.11.2010 21:24
mgr inż. Pavulon
12.11.2010
nie musisz robić tego w ten sposób:
p.s.
R3X, max a nie min
Dobra, zaspany jestem
new a = shotgun_procenty[id], b =shotgun[id]; new procent = a*100/b;wystarczy samo:
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"Shotgun Skill Level: %i<br><font size=7 color=red>Procent do nastepnego: %i %</font>", shotgun[id], min(100, shotgun_procenty[id]*100/shotgun[id]))
p.s.
Dobra, zaspany jestem
arek_snk
12.11.2010
Thx )
Dodano 12 listopad 2010 - 23:06:
Spoko ale chodzi o to że jak jest 100% to nie dodaje levela+ tylko stoi dalej
a chodziło o to żeby sprawdzało jaki % już jest wbity np 10 punktow a trzeba do levela 20
to masz 10*100 = 1000/20 = 50% i zeby pokazywalo te 50% a nie np 100% bo tak pokazuje dodaje 10+ cały czas i wychodzi 200% ! a ja chce zeby na 100% jak już dojdzie to level up
Dodano 12 listopad 2010 - 23:06:
Spoko ale chodzi o to że jak jest 100% to nie dodaje levela+ tylko stoi dalej
a chodziło o to żeby sprawdzało jaki % już jest wbity np 10 punktow a trzeba do levela 20
to masz 10*100 = 1000/20 = 50% i zeby pokazywalo te 50% a nie np 100% bo tak pokazuje dodaje 10+ cały czas i wychodzi 200% ! a ja chce zeby na 100% jak już dojdzie to level up
arek_snk
12.11.2010
Cały?
Nie ma szans bo ma prawie 10k linijek o.0
Tutaj dam wam kawałki
Tyle chyba z tego było
@@Edit a reszty nie pokaże bo sam pisze moda i wiesz
Użytkownik arek_snk edytował ten post 12.11.2010 23:53
Nie ma szans bo ma prawie 10k linijek o.0
Tutaj dam wam kawałki
{
new a = shotgun_procenty[id], b =shotgun[id];
new procent = a*100/b;
static motd[1000],header[100],len
len = 0
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<body bgcolor=black text=white>")
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<center>")
formatex(header,sizeof header - 1,"Skills")
{
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"Shotgun Skill Level: %i<br><font size=7 color=red>Procent do nastepnego: %i %</font>", shotgun[id], procent = min(100, procent))
}
len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"</center>")
show_motd(id,motd,header)
}
if(weapon2 == CSW_M3 || weapon2 == CSW_XM1014)
{
shotgun_procenty[attacker]+=1;
}
new const shotgun_skill[] = {0, 2, 4, 8, 10}
new shotgun_procenty[33];
new shotgun[33] = 1;
Tyle chyba z tego było
@@Edit a reszty nie pokaże bo sam pisze moda i wiesz
Użytkownik arek_snk edytował ten post 12.11.2010 23:53
G[o]Q
13.11.2010
a cala funkcje oraz miejsca gdzie ja wywolujesz + najlepiej co wpisujesz do shotgun[id] a co do shotgun_procenty
arek_snk
13.11.2010
Hah ok dzięki all już wiem ocb
Wystarczyło zmienić to:
na
Do zamknięcia działa!!
Wszyscy ode mnie dostają +
Wystarczyło zmienić to:
new a = shotgun_procenty[id], b = shotgun[id];
new procent = a*100/b;
na
new a = shotgun_procenty[id], b =shotgun_skill[shotgun[id]];
new procent = a*100/b;
Do zamknięcia działa!!
Wszyscy ode mnie dostają +