Jak dodac TP do Klasy!
OcEt 12.11.2010
Siemka jak dodac player_b_blink do Klasy?
To znaczy Wiem ale niewiem jak zrobic prethink z blinka
I pomozecie mi dodac do tego klase Imp?
To znaczy Wiem ale niewiem jak zrobic prethink z blinka
public Prethink_Blink(id) { if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id]) } } } return PLUGIN_CONTINUE }
I pomozecie mi dodac do tego klase Imp?
szczepaneto 12.11.2010
globalna
new c_teleport[33]
pod if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
dajesz
if (c_teleport[id] > 0) Prethink_Teleport(id)
nad public Prethink_Blink(id)
dajesz
public Prethink_Teleport(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-c_teleport[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
c_teleport[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
liczę na to że pomogłem mi działa
sory że nie w code ale nie umiem zrobić żeby ładnie linijki wyświetlało
Użytkownik szczepaneto edytował ten post 12.11.2010 20:53
new c_teleport[33]
pod if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
dajesz
if (c_teleport[id] > 0) Prethink_Teleport(id)
nad public Prethink_Blink(id)
dajesz
public Prethink_Teleport(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-c_teleport[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
c_teleport[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
liczę na to że pomogłem mi działa
sory że nie w code ale nie umiem zrobić żeby ładnie linijki wyświetlało
Użytkownik szczepaneto edytował ten post 12.11.2010 20:53
Cookie.
14.11.2010
a nie lepiej zrobic zmienna i dodac ja tutaj?
I zamienic na :
if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
I zamienic na :
if (player_b_blink[id] > 0 || x_xxx[id] > 0) Prethink_Blink(id)
szczepaneto 14.11.2010
ja wolałem tak bo w taki sposób jak Ty pokazałeś to nie zawsze wychodzi mi
szczepaneto 28.11.2010
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Scavenger
c_teleport[id] = 1
}
-.- autor napisał że działa nie wiesz jak dodać to poczytaj !
case 0: { // 1
player_class[id] = Scavenger
c_teleport[id] = 1
}
-.- autor napisał że działa nie wiesz jak dodać to poczytaj !
FreZZy 28.11.2010
Pomyłka (zmieniony)
Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:23
Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:23
GoldeN 28.11.2010
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Scavenger
c_teleport[id] = 1
}
-.- autor napisał że działa nie wiesz jak dodać to poczytaj !
1. kod jest na bank źle
2. gdzie mam dodać if'a na klase
3. jaki to ma być if na klase
Kod jest dobry. Dodajesz to w wyborze menu klasy i na przed menu zerujesz. ;F
FreZZy 29.11.2010
Pomyłka (zmieniony)
Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:22
Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:22
szczepaneto 29.11.2010
***** scavenger to przykładowa klasa załóż swój własny temat a nie gadasz że źle ...
FreZZy 29.11.2010
Pomyłka (zmieniony)
Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:22
Użytkownik FreZZy edytował ten post 29.11.2010 21:22
szczepaneto 29.11.2010
że co dobra nie spamuje pomogłem kolesiowi jemu działa mi działa nie widzę problemu
GoldeN 29.11.2010
W MENU MASZ JEDNO "=" I POD TYM DAJESZ TĄ MOC! CHODZI O WYBÓR MENU KLAS! -.-''