Spis zmiennych IP
ZiuTeK
10.11.2010
Swego czasu dla kolegi robilem pluginek ktory dopisywal do pliku rangi zmiennych IP
Wykorzystalem do tego modul NETdb i rangi zapisywalem do pliku po sprawdzeniu czy ten gracz ma stale czy zmienne IP.
Pojawil sie nastepujacy problem:
Plik z rangami byl wczytywany przy starcie pluginu/starcie mapy i jesli jakis gracz z rangi ktora nie byla jeszcze dopisane do pliku wchodzil na serwer, ranga byla automatycznie dopisywana. Gdy ten gracz sie rozlaczyl i laczyl ponownie, albo wszedl drugi gracz z tej samej rangi to ranga byla kolejny raz dopisywana do pliku. Przeladowanie pliku bylo po zmianie mapy ale w tym czasie czasami mialem po 2 lub wiecej wpisow z tymi samymi rangami.
Czy wie ktos jak ten problem rozwiazac ?
Czy lepsze i w ogole mozliwe jest wczytywanie tego pliku za kazdym razem gdy wchodzi nowy gracz czy tez w jakis sposob skladowac IP graczy w tablicy i na koniec mapy dopisac je wszystkie.
To drugie rozwiazanie bardziej mi sie podoba ale nie wiem za bardzo jak to zrobic zeby nie dopisywac pustych rang i czy jest jakis event odpowiedzialny za koniec mapy/zmiane mapy ?
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 10.11.2010 18:09
Wykorzystalem do tego modul NETdb i rangi zapisywalem do pliku po sprawdzeniu czy ten gracz ma stale czy zmienne IP.
Pojawil sie nastepujacy problem:
Plik z rangami byl wczytywany przy starcie pluginu/starcie mapy i jesli jakis gracz z rangi ktora nie byla jeszcze dopisane do pliku wchodzil na serwer, ranga byla automatycznie dopisywana. Gdy ten gracz sie rozlaczyl i laczyl ponownie, albo wszedl drugi gracz z tej samej rangi to ranga byla kolejny raz dopisywana do pliku. Przeladowanie pliku bylo po zmianie mapy ale w tym czasie czasami mialem po 2 lub wiecej wpisow z tymi samymi rangami.
Czy wie ktos jak ten problem rozwiazac ?
Czy lepsze i w ogole mozliwe jest wczytywanie tego pliku za kazdym razem gdy wchodzi nowy gracz czy tez w jakis sposob skladowac IP graczy w tablicy i na koniec mapy dopisac je wszystkie.
To drugie rozwiazanie bardziej mi sie podoba ale nie wiem za bardzo jak to zrobic zeby nie dopisywac pustych rang i czy jest jakis event odpowiedzialny za koniec mapy/zmiane mapy ?
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 10.11.2010 18:09
G[o]Q
10.11.2010
hmm najprosciej zrobic funkcje sprawdzajaca i wywolywac ja dla kazdego gracza przy czym jesli funkcja zwroci true czyli ze juz jest jego ranga w pliku to zatrzymywac plugin
drugim rozwiazaniem latwiejszym jest zapis do nvaul gdzie kluczem bedzie dana ranga i zawsze bedziesz miec tylko 1 wpis dla rangi ale wtedy polecam uzyc Fvault bo latwiej ogarnac wszystkie klucze
drugim rozwiazaniem latwiejszym jest zapis do nvaul gdzie kluczem bedzie dana ranga i zawsze bedziesz miec tylko 1 wpis dla rangi ale wtedy polecam uzyc Fvault bo latwiej ogarnac wszystkie klucze
ZiuTeK
23.11.2010
Czy ktos moze pomoc mi z tym kodem ?
Nie bawilem sie wczesniej w podobne edycje i nie za bardzo wiem jak pobrac prawidlowe dane a takze czy te stocki ktore stworzylem sa napisane poprawnie. Jakies pomysly porady ?
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.11.2010 21:50
Spoiler
Nie bawilem sie wczesniej w podobne edycje i nie za bardzo wiem jak pobrac prawidlowe dane a takze czy te stocki ktore stworzylem sa napisane poprawnie. Jakies pomysly porady ?
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.11.2010 21:50