Podwójny strzał z kuszy u Łowcy
ZiuTeK
10.11.2010
Czy zauwazyliscie u siebie cos takiego, ze gdy lowca trafi w przeciwnika to wylatuje jeszcze jedna strzala ?
W ten sposob zdarza sie ze zabija jednoczesnie 2 osoby ktore staly w jednej lini. Czasami zdarzylo sie u mnie ze 3 osoby staly blisko siebie i nagle wszystkie 3 zginely od Lowcy z 0 inty ...
Fixik do tego.
Szukamy funkcji
i Zamieniamy na:
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 10.11.2010 18:52
W ten sposob zdarza sie ze zabija jednoczesnie 2 osoby ktore staly w jednej lini. Czasami zdarzylo sie u mnie ze 3 osoby staly blisko siebie i nagle wszystkie 3 zginely od Lowcy z 0 inty ...
Fixik do tego.
Szukamy funkcji
public toucharrow(arrow, id)a w niej linijki:
bowdelay[kid] = 10.0lub
bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)(Jesli wystepuja obie to usuwamy obie)
i Zamieniamy na:
bowdelay[kid] = get_gametime()Jesli chcemy, zeby lowca po zabiciu jakiegos gracza nie mogl tak szybko wypuscic kolejnej strzaly, mozemy dac dodatkowe opoznienie dodajac czas opoznienia jako float np.
bowdelay[kid] = get_gametime()+1.0
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 10.11.2010 18:52
sebul
10.11.2010
Ale z której to wersji moda? Bo u mnie jest tak
bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
ZiuTeK
10.11.2010
Hmm, u mnie tez widzialem ta linijke ale byla zapauzowana Teraz sam nie wiem czy wydalem fixa na cos co sam kiedys zepsulem czy tez kiedys ten kod byl inny ;D
Jakby cos to sprawdz u siebie na serwerze czy nie masz takich podwojnych strzalow bo wydaje mi sie ze ten zapis ktory jest obecnie tez nie bedzie dzialal poprawnie.
Oczywiscie 5.9l, jest to w opisie nawet umieszczone.
Edited: Sprawdzilem na wszelki wypadek ten kod ktory podales i tez nie dziala poprawnie.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 10.11.2010 18:54
Jakby cos to sprawdz u siebie na serwerze czy nie masz takich podwojnych strzalow bo wydaje mi sie ze ten zapis ktory jest obecnie tez nie bedzie dzialal poprawnie.
Oczywiscie 5.9l, jest to w opisie nawet umieszczone.
Edited: Sprawdzilem na wszelki wypadek ten kod ktory podales i tez nie dziala poprawnie.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 10.11.2010 18:54
G[o]Q
01.04.2012
jak juz odswiezyles to dodam ze to nie blad tylko poprostu belt przebija goscia i leci dalej zadając mniejsze obrazenia jesli obrazenia beltu spadną bodajze ponizej 30 to on znika i tyle
sebul
01.04.2012
Chyba nie o to chodziło autorowi tematu, a przynajmniej tak mi się wydaje, bo wtedy ten fix nijak miałby się do tego, żeby strzała nie przebijała jakiegoś gracza.jak juz odswiezyles to dodam ze to nie blad tylko poprostu belt przebija goscia i leci dalej zadając mniejsze obrazenia jesli obrazenia beltu spadną bodajze ponizej 30 to on znika i tyle