←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z grawitacją.

Zablokowany

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 10.11.2010

Witam, mam problem z grawitacją danej klasy otóż w:

public CurWeapon(id) mam:

{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = read_data(2);
	
	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	
	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_KNIFE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 0.9));

	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));
	
	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_USP) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));

	if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_HEGRENADE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i jest problem, ponieważ gdy dana klasa wybierze nóż to zamiast grawitacji, po prostu jest na danym poziomie ( lata ), zmieniając broń nie spadamy oraz nic się nie dzieje.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 10.11.2010

if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_KNIFE) {
set_user_gravity(id, Float:gravity = 0.9);
}
else
{
set_user_gravity(id, Float:gravity = 1.0)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 10.11.2010

Undefined symbol "gravity" on line 1568

set_user_gravity(id, Float:gravity = 0.9);
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 10.11.2010

set_user_gravity(id, 0.9);
Odpowiedz

  • +
  • -
Batonik - zdjęcie Batonik 10.11.2010

Dzięki działa, można zamknąć. + leci.
Odpowiedz
Zablokowany