Masz błąd chyba
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i/100], wytrzymalosc_itemu[id]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],get_user_health(id));
powinno być
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zycie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i/100]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],get_user_health(id), wytrzymalosc_itemu[id]);
I jeszcze
if(klasa_gracza[id] == Porucznik && weapon == CSW_KNIFE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 0.70));
na
if(klasa_gracza[id] == Porucznik && weapon == CSW_KNIFE) set_user_gravity(id, 0.70);
To tyle