←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

COD MOD [dodanie itemków]

Zablokowany

krysteksulek - zdjęcie krysteksulek 09.11.2010

Cześć, chciałbym dodać do Cod Moda 3 nowe itemki: Armagedon, M4 Power, Deagle Power. Ich dokładne opisy są w sma. Jeśli ktoś może to niech pokaże w którym miejscu edytował i dodawał w sma. Z góry dzięki ;)


Załączony plik  QTM_CodMod.sma   49,14 KB   48 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
fuuuuu! - zdjęcie fuuuuu! 09.11.2010

Cześć, chciałbym dodać do Cod Moda 3 nowe itemki: Armagedon, M4 Power, Deagle Power. Ich dokładne opisy są w sma. Jeśli ktoś może to niech pokaże w którym miejscu edytował i dodawał w sma. Z góry dzięki ;)


Załączony plik  QTM_CodMod.sma   49,14 KB   48 Ilość pobrań


Masz, testuj.

Załączone pliki

Odpowiedz

krysteksulek - zdjęcie krysteksulek 09.11.2010

Ej a możesz mi powiedzieć co dokładnie edytowałeś/dodawałeś, bo to było przykładowe sma, bo swojego nie udostępniam??
Odpowiedz

  • +
  • -
fuuuuu! - zdjęcie fuuuuu! 09.11.2010

Armagedon.

W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage+=35;


M4A1.

W DajPrzedmiot w case 30:
give_item(id, "weapon_m4a1")


W Odrodzeniu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
give_item(id, "weapon_m4a1")


W TakeDamage:
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}


Deagle:

W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31 && weapon == CSW_DEAGLE)
damage*=2.0;

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 09.11.2010 19:46
Odpowiedz

krysteksulek - zdjęcie krysteksulek 09.11.2010

Ok
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.11.2010 19:50
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 09.11.2010

if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}


Więc w public DajPrzedmiot:
			give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);

Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6
Odpowiedz

  • +
  • -
fuuuuu! - zdjęcie fuuuuu! 09.11.2010

if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}


Więc w public DajPrzedmiot:
			give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);

Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6


Przeczytaj co on chciał osiągnąć a potem dopiero nabijaj posty...
Odpowiedz
Zablokowany