COD MOD [dodanie itemków]
krysteksulek 09.11.2010
Cześć, chciałbym dodać do Cod Moda 3 nowe itemki: Armagedon, M4 Power, Deagle Power. Ich dokładne opisy są w sma. Jeśli ktoś może to niech pokaże w którym miejscu edytował i dodawał w sma. Z góry dzięki
QTM_CodMod.sma 49,14 KB 48 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 49,14 KB 48 Ilość pobrań
fuuuuu!
09.11.2010
Cześć, chciałbym dodać do Cod Moda 3 nowe itemki: Armagedon, M4 Power, Deagle Power. Ich dokładne opisy są w sma. Jeśli ktoś może to niech pokaże w którym miejscu edytował i dodawał w sma. Z góry dzięki
QTM_CodMod.sma 49,14 KB 48 Ilość pobrań
Masz, testuj.
Załączone pliki
krysteksulek 09.11.2010
Ej a możesz mi powiedzieć co dokładnie edytowałeś/dodawałeś, bo to było przykładowe sma, bo swojego nie udostępniam??
fuuuuu!
09.11.2010
Armagedon.
W TakeDamage:
M4A1.
W DajPrzedmiot w case 30:
W Odrodzeniu:
W TakeDamage:
Deagle:
W TakeDamage:
Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 09.11.2010 19:46
W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage+=35;
M4A1.
W DajPrzedmiot w case 30:
give_item(id, "weapon_m4a1")
W Odrodzeniu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
give_item(id, "weapon_m4a1")
W TakeDamage:
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}
Deagle:
W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31 && weapon == CSW_DEAGLE)
damage*=2.0;
Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 09.11.2010 19:46
Blood Angel 09.11.2010
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}
Więc w public DajPrzedmiot:
give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);
Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6
fuuuuu!
09.11.2010
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}
Więc w public DajPrzedmiot:give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);
Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6
Przeczytaj co on chciał osiągnąć a potem dopiero nabijaj posty...