Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
COD MOD [dodanie itemków]prośba o dodanie itemków
#1
Napisano 09.11.2010 16:23
QTM_CodMod.sma 49,14 KB 48 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#2
Napisano 09.11.2010 18:26
Cześć, chciałbym dodać do Cod Moda 3 nowe itemki: Armagedon, M4 Power, Deagle Power. Ich dokładne opisy są w sma. Jeśli ktoś może to niech pokaże w którym miejscu edytował i dodawał w sma. Z góry dzięki
QTM_CodMod.sma 49,14 KB 48 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Masz, testuj.
Załączone pliki
#3
Napisano 09.11.2010 19:40
#4
Napisano 09.11.2010 19:43
W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
damage+=35;
M4A1.
W DajPrzedmiot w case 30:
give_item(id, "weapon_m4a1")
W Odrodzeniu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
give_item(id, "weapon_m4a1")
W TakeDamage:
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}
Deagle:
W TakeDamage:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 31 && weapon == CSW_DEAGLE)
damage*=2.0;
Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 09.11.2010 19:46
#5
Napisano 09.11.2010 19:49
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 09.11.2010 19:50
#6
Napisano 09.11.2010 20:16
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}
Więc w public DajPrzedmiot:
give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);
Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6
Znany jako oeN.
#7
Napisano 09.11.2010 20:32
if(weapon == CSW_M4A1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && random(6) == 1)
damage = float(health);
}
Więc w public DajPrzedmiot:give_item(id, "weapon_m4a1");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);
Zamiast Z losowa liczba na minimalne szanse zabicia. Zamiast X na maksymalne.
Np. 2, 4
1/2, 1/3, 1/4
3, 6
1/3, 1/4, 1/5, 1/6
Przeczytaj co on chciał osiągnąć a potem dopiero nabijaj posty...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych