←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Siła ma wpływ na obrażenia

Zablokowany

Drewno. - zdjęcie Drewno. 08.11.2010

Jak przerobić statystykę Siła,aby oprócz dodawania życia,dodawała także dodatkową ilość obrażeń? np. jak masz 10 siły to masz 3 dodatkowe obrazenia,jak masz 100 siły to masz dodatkowe 20,czy 30 itd.
Odpowiedz

maksymilian112 - zdjęcie maksymilian112 09.11.2010

Nikt Ci Nie odpowie To Wiedzą : Miczu,Pavulon,DarkGL. i kilka innych Osób
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 09.11.2010

Nikt Ci Nie odpowie To Wiedzą : Miczu,Pavulon,DarkGL. i kilka innych Osób

To wiedzą Ci, co sporo przerobili już tego moda, nie koniecznie sami autorzy pluginu, czy też administracja forum. Chyba normalne, że nikt nie będzie komuś udostępniać czegoś nad czym siedział dłuższy czas.

W każdym razie ten -> [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X temat może Ci się przydać, wystarczy trochę pomyśleć.
Użytkownik sebul edytował ten post 09.11.2010 08:39
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 09.11.2010

To nie jest nawet tak trudne jak się pomyśli. Kolega podał ci dobry link wyżej na początek, a czy ty to wykożystasz zależy od ciebie.
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 11.11.2010

ja wiem który kod odpowiada za dodatkową il. obrażeń,ale jak dodać do statystki Siła,aby oprócz HP dawała także dodatkową ilość obrażeń,albo po prostu możecie też napisać jak zrobić taką osobną statystykę,a po prostu nazwe siły zmienie na "Witalnosc"
Odpowiedz

szczepaneto - zdjęcie szczepaneto 11.11.2010

podpowiem Ci wyszukaj public change_health(id,hp,attacker,weapon[]) liczę na to że pomogłem ;>
Odpowiedz

Drewno. - zdjęcie Drewno. 11.11.2010

coś tam pomogłeś:) za byle jaką pomoc nagradzam plusem:)
Odpowiedz

szczepaneto - zdjęcie szczepaneto 11.11.2010

ale czy udało Ci się zrobić :) ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 11.11.2010

Odezwij się na PW.. Nic trudnego
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 11.11.2010

Ja to bym zrobił coś takiego
Pod
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if(random(3) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}

dodał bym
new obrazenia_sily = floatround(player_strength[attacker_id]/10.0);
if(player_strength[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > obrazenia_sily)
change_health(id,-obrazenia_sily,attacker_id,"")

Oczywiście nie wiem czy zadziała, bo nie testowane, ale chyba powinno działać.
Użytkownik sebul edytował ten post 11.11.2010 21:55
Odpowiedz
Zablokowany