if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 22 || klasa_gracza[id] == Pulkownik)Lecz to chyba mi nie działa
2 rzecz Long Jumper nie ma modułu odrzutowego a dałem mu tak.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0) { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime()); new Float:velocity[3]; VelocityByAim(id, 700, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } if(klasa_gracza[id] == long && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0) { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime()); new Float:velocity[3]; VelocityByAim(id, 700, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); }3 rzecz mam 1 problem z kompilacja coda chodzi mi o ten plugin.
http://amxx.pl/qtm-codmw-mod-wskrzesznie-medyka-t33762.htmlPodczas kompilacji wyskakuje mi błąd z #include <cod>
4 rzecz
Gdy zmieniam ten kawałek aby tylko immunited mógł dawać tylko lv, nadal wszyscy admini mogą dawać sobie.
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");ale znalazłem jeszcze taki kawałek możliwe że go trzeba edytować
if(!cmd_access(id,level,cid,3))No i 5 rzecz
Zależy mi na zrobieniu tak zwanego Trapa. Chodzi o to że wygląda i ma takie funkcje jak mina, tylko że ma zrobić aby gracz który na nią wejdzie nie może się ruszyć przez 3sec (nie zabiera mu hp uderzenie) jeżeli chcecie możecie dodać jeszcze że freeze na 0.5 sec a gdy sie ma 100 inteligenci to 5sec to chyba wychodzi że co 5 inteligenci daje 0,1 sec więcej
Jeżeli pomożesz choć by w 1 rzeczy oczywiście ++ jak zawszę
Dodano 10 listopad 2010 - 22:52:
Refresh nadal potrzebne.
Użytkownik ELOS edytował ten post 07.11.2010 07:57