Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasami CoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 07.11.2010 07:55

Witam mam kilka problemów. Chciał bym zrobić aby Pulkownik miał +30dmg z tego co wiem tak się nie da więc dałem mu Naboje Pulkownia wygląda mi to tak.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 22 || klasa_gracza[id] == Pulkownik)
Lecz to chyba mi nie działa
2 rzecz Long Jumper nie ma modułu odrzutowego a dałem mu tak.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		VelocityByAim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}

	if(klasa_gracza[id] == long && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		VelocityByAim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}
3 rzecz mam 1 problem z kompilacja coda chodzi mi o ten plugin.
http://amxx.pl/qtm-codmw-mod-wskrzesznie-medyka-t33762.html
Podczas kompilacji wyskakuje mi błąd z #include <cod>
4 rzecz
Gdy zmieniam ten kawałek aby tylko immunited mógł dawać tylko lv, nadal wszyscy admini mogą dawać sobie.
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
ale znalazłem jeszcze taki kawałek możliwe że go trzeba edytować
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
No i 5 rzecz
Zależy mi na zrobieniu tak zwanego Trapa. Chodzi o to że wygląda i ma takie funkcje jak mina, tylko że ma zrobić aby gracz który na nią wejdzie nie może się ruszyć przez 3sec (nie zabiera mu hp uderzenie) jeżeli chcecie możecie dodać jeszcze że freeze na 0.5 sec a gdy sie ma 100 inteligenci to 5sec to chyba wychodzi że co 5 inteligenci daje 0,1 sec więcej

Jeżeli pomożesz choć by w 1 rzeczy oczywiście ++ jak zawszę :P

Dodano 10 listopad 2010 - 22:52:
Refresh nadal potrzebne.

Użytkownik ELOS edytował ten post 07.11.2010 07:57

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych