Bug z powitaniem
Drewno. 06.11.2010
public Greet_Player(id)
{
id-=TASK_GREET
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
ColorChat(id, GREEN, "^x04[DiabloMod]^x01Witaj ^x03%s^x01 na serwerze modyfikacji %s stworzonej przez Master'eXo^x01.", name, "DiabloMod 5.9L")
}
Mam taki problem:
Otóż to powitanie,jest jak się wybierze daną klasę:
Jak wpiszę /klasa to wyświetla mi się 1 raz.A gdy wybiorę klasę to wyświetla mi się aż 4 razy,i to mi ciągle spamuje,przeszkadza jak zmieniam klasy.Możecie to naprawić i zmienić tak,aby jak przed i po wyborze klasy się tylko to raz wyświetlało??
mgr inż. Pavulon
06.11.2010
Usunąć oryginalnego autora było łatwo, a z bug'iem sobie nie radzisz ?ColorChat(id, GREEN, "^x04[DiabloMod]^x01Witaj ^x03%s^x01 na serwerze modyfikacji %s stworzonej przez Master'eXo^x01.", name, "DiabloMod 5.9L")
client_print(id,print_chat, "Witaj %s w Diablo Mod PL edited by GuTeK & Miczu napisz /komendy, zeby zobaczec liste komend /pomoc aby dowiedziec sie jak grac", name, "5.6 PL")Poza tym za mało kodu dałeś żeby cokolwiek stwierdzić...
Drewno. 06.11.2010
no bo nie wiem także która reszta kodu odpowiada za tą funkcję.Może wiesz.Ja dopiszę tam w powitaniu oryginalnego autora,bo chcę żeby tylko się raz to wyświetlało to dodam wiele zdan,ale żeby tylko 1 raz np:
[DiabloMod]Witaj graczu na serwerze modyfikacji DiabloMod v.5.9L
(następne zdanie)Autor edycji:Master'eX
(następne zdanie)Oryginalny autor modifykacji:GuTeK,Miczu
(następne zdanie)Dostępne komendy:/klasa,/przedmiot,/sklep,/komendy,/menu,/klasy
[DiabloMod]Witaj graczu na serwerze modyfikacji DiabloMod v.5.9L
(następne zdanie)Autor edycji:Master'eX
(następne zdanie)Oryginalny autor modifykacji:GuTeK,Miczu
(następne zdanie)Dostępne komendy:/klasa,/przedmiot,/sklep,/komendy,/menu,/klasy
hardbot 06.11.2010
public Greet_Player(id)
{
id-=TASK_GREET
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
ColorChat(id, GREEN, "^x04[DiabloMod]^x01Witaj ^x03%s^x01 na serwerze modyfikacji DiabloMod 5.9L stworzonej przez Gutek & Miczu^x01.", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
Misiaczek ;c
06.11.2010
no bo nie wiem także która reszta kodu odpowiada za tą funkcję.Może wiesz.Ja dopiszę tam w powitaniu oryginalnego autora,bo chcę żeby tylko się raz to wyświetlało to dodam wiele zdan,ale żeby tylko 1 raz np:
[DiabloMod]Witaj graczu na serwerze modyfikacji DiabloMod v.5.9L
(następne zdanie)Autor edycji:Master'eX
(następne zdanie)Oryginalny autor modifykacji:GuTeK,Miczu
(następne zdanie)Dostępne komendy:/klasa,/przedmiot,/sklep,/komendy,/menu,/klasy
public Greet_Player(id)
{
id-=TASK_GREET
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
ColorChat(id, GREEN, "^x04[DiabloMod]^x01Witaj ^x03%s^x01 na serwerze modyfikacji DiabloMod 5.9L^nAutor edycji:^x04 Master'eX^x01 ^nOryginalny autor modifykacji:^x04 GuTeK,Miczu^x01 ^nDostepne komendy:/klasa,/przedmiot,/sklep,/komendy,/menu,/klasy", name)
return PLUGIN_HANDLED
}
Powinno zatrybić tylko nie pamiętałem czy ^n czy /n
Drewno. 06.11.2010
ja chce zeby sie to powitanie przed wybraniem klasy sie raz wyswietlalo i po wybraniu raz,bo az trzykrotnie sie wyswietla po wybraniu klasy
Dodano 11 listopad 2010 - 12:19:
odświeżam temat.
Dodano 11 listopad 2010 - 12:19:
odświeżam temat.
ZiuTeK
11.11.2010
Mi tez niepodobal sie ten spam dlatego zrobilem tak:
w
public client_connect(id) zwiekszylem set task na 15 sekund, zeby gracz zobaczyl wiadomosc po pewnym czasie i tyle mu wystarczy
Jesli jest kompletnie zielony to moze zawsze zapytac innych graczy na serwerze o komendy o ile nie zauwazyl powitania.
A w public client_changerace(id)
zwyczajnie zapauzowalem wyswietlanie powitania. Jesli juz go witala wiadomosc przy wejsciu to nie ma sensu zebym go co chwile wital.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.11.2010 13:08
w
public client_connect(id) zwiekszylem set task na 15 sekund, zeby gracz zobaczyl wiadomosc po pewnym czasie i tyle mu wystarczy
Jesli jest kompletnie zielony to moze zawsze zapytac innych graczy na serwerze o komendy o ile nie zauwazyl powitania.
set_task(15.0, "Greet_Player", id+TASK_GREET, "", 0, "a", 1)
A w public client_changerace(id)
zwyczajnie zapauzowalem wyswietlanie powitania. Jesli juz go witala wiadomosc przy wejsciu to nie ma sensu zebym go co chwile wital.
//set_task(10.0, "Greet_Player", id+TASK_GREET, "", 0, "a", 1)
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.11.2010 13:08
Drewno. 13.11.2010
u mnie w diablo nie ma czegos takiego jak public client_changerace(id),chodziło ci chyba o
public changerace(id)
ziutek nadal nie dziala....
Użytkownik Master'eX edytował ten post 13.11.2010 15:10
public changerace(id)
ziutek nadal nie dziala....
Użytkownik Master'eX edytował ten post 13.11.2010 15:10
ZiuTeK
13.11.2010
Jesli masz diablo 5.9l to sa tam dwa taski gdzie wystepuje Greet_Player
U mnie jest tak jak napisalem, jesli u ciebie jest gdzie indziej to zapauzuj // ten przy zmianie rasy, skompiluj i wyslij na serwer i zmien mape. Nie wiem jak to robiles wczesniej ale w ten sposob musi zadzialac.
U mnie jest tak jak napisalem, jesli u ciebie jest gdzie indziej to zapauzuj // ten przy zmianie rasy, skompiluj i wyslij na serwer i zmien mape. Nie wiem jak to robiles wczesniej ale w ten sposob musi zadzialac.
Drewno. 14.11.2010
nie działa i koniec próbowałem wszystkiego:/
Dodano 17 listopad 2010 - 19:07:
ziutek nadal nie działa nadal jest spam
Dodano 17 listopad 2010 - 19:07:
ziutek nadal nie działa nadal jest spam
sebul
17.11.2010
Znajdź w
tą linijkę
i daj ją w
public client_connect(id)
tą linijkę
set_task(8.0, "Greet_Player", id+TASK_GREET, "", 0, "a", 1) // wartość 8 może się różnić
i daj ją w
public client_putinserver(id)