cod_giveitem Dawanie itemów przez admina
Droso
05.11.2010
Cześć na tym forum nie ma jak zrobić komendę cod_giveitem. Kod zrobił chyba QTM.Peyote przy jakimś temacie (miał jedną literówke w kodzie że nie było Hud. Poprawione już.
Przydatne jak dodaliśmy item i chcemy zobaczyć co on potrafi czy robi.
No to jedziemy:
Najpierw szukamy:
i pod tym dodajemy:
Teraz na końcu plugu dodajemy(wersja admin może sobie dawać sam item:
Jeśli chcemy żeby admin nie mógł dawać sobie itemu aby był immunitet
To zamiast tego kodu wyżej dodajemy:
Zmieniła się tylko linijka new gracz
Jak używać?:
Użytkownik HubertTM edytował ten post 20.09.2011 14:32
Przydatne jak dodaliśmy item i chcemy zobaczyć co on potrafi czy robi.
No to jedziemy:
Najpierw szukamy:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
i pod tym dodajemy:
register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>");
Teraz na końcu plugu dodajemy(wersja admin może sobie dawać sam item:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new gracz = cmd_target(id, arg1, 0); new przedmiot = str_to_num(arg2)-1; if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1) { client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.") return PLUGIN_HANDLED; } DajPrzedmiot(gracz, przedmiot); return PLUGIN_HANDLED; }
Jeśli chcemy żeby admin nie mógł dawać sobie itemu aby był immunitet
To zamiast tego kodu wyżej dodajemy:
public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new gracz = cmd_target(id, arg1); new przedmiot = str_to_num(arg2)-1; if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1) { client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.") return PLUGIN_HANDLED; } DajPrzedmiot(gracz, przedmiot); return PLUGIN_HANDLED; }
Zmieniła się tylko linijka new gracz
Jak używać?:
cod_giveitem <nick> <numer itemu z funkcji award_item>
Użytkownik HubertTM edytował ten post 20.09.2011 14:32
fuuuuu!
05.11.2010
Cześć na tym forum nie ma jak zrobić komendę cod_giveitem. Kod zrobił chyba QTM.Peyote przy jakimś temacie (miał jedną literówke w kodzie że nie było Hud. Poprawione już.
Przydatne jak dodaliśmy item i chcemy zobaczyć co on potrafi czy robi.
No to jedziemy:
Najpierw szukamy:register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
i pod tym dodajemy:register_concmd("cod_giveitem", "KomendaDajPrzedmiot", ADMIN_KICK, "<nick> <item>");
Teraz na końcu plugu dodajemy(wersja admin może sobie dawać sam item:public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new gracz = cmd_target(id, arg1, 0); new przedmiot = str_to_num(arg2)-1; if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1) { client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.") return PLUGIN_HANDLED; } DajPrzedmiot(gracz, przedmiot); return PLUGIN_HANDLED; }
Jeśli chcemy żeby admin nie mógł dawać sobie itemu aby był immunitet
To zamiast tego kodu wyżej dodajemy:public KomendaDajPrzedmiot(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED; new arg1[33]; new arg2[6]; read_argv(1, arg1, 32); read_argv(2, arg2, 5); new gracz = cmd_target(id, arg1); new przedmiot = str_to_num(arg2)-1; if(przedmiot < 1 || przedmiot > sizeof nazwy_przedmiotow-1) { client_print(id, print_console, "Podales nieprawidlowy numer przedmiotu.") return PLUGIN_HANDLED; } DajPrzedmiot(gracz, przedmiot); return PLUGIN_HANDLED; }
Zmieniła się tylko linijka new gracz
Jak używać?:
cod_giveitem <nick> <numer itemu z funkcji award_item>
Dawanie przedmiotu graczowi w COD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Patryss
27.03.2011
zrobilbys na nowego coda? bo tam jest chyba nowa ??? nie wiem jak to sie nazywa ale to DajPrzedmiot nie wchodzi ;]
nie wiem czy to ci cos pomoze bo sie nie znam ale tylko to zobacyzlem o perku w codmod.inc
nie wiem czy to ci cos pomoze bo sie nie znam ale tylko to zobacyzlem o perku w codmod.inc
native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy
dasiek
08.11.2011
Po co dawać coś co już jest na forum? Bo ma inny kod? Jakby każdy dawał swoje klasy na Cod bo mają inne kody, to forum byłoby zaspamowane bo każdy ma inny adres forum.... -.^