Przechwycenie obrażen - headshot
Change
05.11.2010
Witam, jak mogę przechwycić w trakcie obrażeń czy był headshot? Z tego c szukałem tylko deathmsg - ale to jest wywoływane przy zabiciu, więc nie mogę po prostu zredukować tych "hsowych" obrażeń. Jak mogę to zrobić? Po prostu żeby dany gracz gdy dostaje HS - nie tracił HP?
2. Czy istnieje możliwość przechwycenia przeładowania i zmienienia czasu jego trwania? Jak?
Myślałem coś - w prethinku dać sprawdzanie czy in_reload , jeśli tak to dać magazynek wg broni - ale dokładnie, jak to zrobić i czy to będzie działać?
Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 15:02
2. Czy istnieje możliwość przechwycenia przeładowania i zmienienia czasu jego trwania? Jak?
Myślałem coś - w prethinku dać sprawdzanie czy in_reload , jeśli tak to dać magazynek wg broni - ale dokładnie, jak to zrobić i czy to będzie działać?
Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 15:02
Muzzi
05.11.2010
Nie jestem pewien ale spróboj tego
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i potem dajesz if trafił hs to dajesz mu goda
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i potem dajesz if trafił hs to dajesz mu goda
hardbot 05.11.2010
Change
05.11.2010
Hm, a jaki jest nr hsa? Ew. jak to wykorzystać na przykładzie redukcji dmg w jakąś część ciała?
Edit, znalazłem, coś takiego powinno być? proszę o korekte
Dodano 06 listopad 2010 - 13:55:
Refresh, dobrze tak jak wyżej?
Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 20:18
Edit, znalazłem, coś takiego powinno być? proszę o korekte
public plugin_init() {
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","Damage",post)
}
public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_attacker(this, 0, 1) //0 - dowolna broń?, 1- headshot
return HAM_SUPERCEDE
}
Dodano 06 listopad 2010 - 13:55:
Refresh, dobrze tak jak wyżej?
Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 20:18
R3X
06.11.2010
źle
new weapon, hitplace; if(get_user_attacker(this, weapon, hitplace) && hitplace ==HIT_HEAD) return HAM_SUPERCEDE;
G[o]Q
06.11.2010
raczej get_user_attacker()
to da sie pobrac goscia ktory nas atakuje w funkcji zarejestrowanej jako post przeciez nie dostalismy jeszcze nic od goscia
R3X
06.11.2010
post to właśnie jest tuż po, ale i w pre powinno działać
jak nie to traceattack zostaje
jak nie to traceattack zostaje
R3X
06.11.2010
zbierz wszystko to co tu napisaliśmy i biegnij na serwer testować po koleji, to Ty jesteś twórcą, wysil się
Change
07.11.2010
No właśnie osobnego serwera pod testy nie posiadam, a na serwerze gdzie nonstop są gracze nie bardzo chcę. Rozumiem że Twój kod w prethinku załapie?