←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przechwycenie obrażen - headshot

Zablokowany

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 05.11.2010

Witam, jak mogę przechwycić w trakcie obrażeń czy był headshot? Z tego c szukałem tylko deathmsg - ale to jest wywoływane przy zabiciu, więc nie mogę po prostu zredukować tych "hsowych" obrażeń. Jak mogę to zrobić? Po prostu żeby dany gracz gdy dostaje HS - nie tracił HP?

2. Czy istnieje możliwość przechwycenia przeładowania i zmienienia czasu jego trwania? Jak?
Myślałem coś - w prethinku dać sprawdzanie czy in_reload , jeśli tak to dać magazynek wg broni - ale dokładnie, jak to zrobić i czy to będzie działać?
Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 15:02
Odpowiedz

Jablonka - zdjęcie Jablonka 05.11.2010

Przylaczam sie do prosby
Jak plugin ma wychwycic HeadShota?
Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 05.11.2010

Nie jestem pewien ale spróboj tego

Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i potem dajesz if trafił hs to dajesz mu goda
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 05.11.2010

Hmm i mogę to wywołać np. w ham_takedamage ?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 05.11.2010

raczej get_user_attacker()
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 05.11.2010

Hm, a jaki jest nr hsa? Ew. jak to wykorzystać na przykładzie redukcji dmg w jakąś część ciała?

Edit, znalazłem, coś takiego powinno być? proszę o korekte

public plugin_init() {
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","Damage",post)
}
public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_attacker(this, 0, 1) //0 - dowolna broń?, 1- headshot
return HAM_SUPERCEDE

}


Dodano 06 listopad 2010 - 13:55:
Refresh, dobrze tak jak wyżej?
Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 20:18
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 06.11.2010

źle
new weapon, hitplace;
if(get_user_attacker(this, weapon, hitplace) && hitplace ==HIT_HEAD)
    return HAM_SUPERCEDE;
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 06.11.2010

Aa w ten sposób. Okey teraz już sobie poradzę.
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 06.11.2010

raczej get_user_attacker()


to da sie pobrac goscia ktory nas atakuje w funkcji zarejestrowanej jako post :?: przeciez nie dostalismy jeszcze nic od goscia
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 06.11.2010

post to właśnie jest tuż po, ale i w pre powinno działać

jak nie to traceattack zostaje
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 06.11.2010

To w jaki sposób ostatecznie to zrobić? ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 06.11.2010

zbierz wszystko to co tu napisaliśmy i biegnij na serwer testować po koleji, to Ty jesteś twórcą, wysil się
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 07.11.2010

No właśnie osobnego serwera pod testy nie posiadam, a na serwerze gdzie nonstop są gracze nie bardzo chcę. Rozumiem że Twój kod w prethinku załapie?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 07.11.2010

nie PreThinku tylko w PreTakeDamage
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 07.11.2010

Dobra do zamknięcia. Rozumiem
Odpowiedz
Zablokowany