fwTakeDamage
GoldeN 03.11.2010
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage")
public fwTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage)
{
new bron = get_user_weapon(attacker, _, _) // linia 11352
if((bron == CSW_GLOCK18 || bron == CSW_USP) && podwojne[id] == 1 && random_num(1,3) == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED
}
Co tutaj mam źle? Dmg nie działa. Oczywiście zmienna podwojne[id] dodana pod klasą z wartością 1
Error Log:
L 11/03/2010 - 22:22:01: Invalid player id 0 L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx") L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon") L 11/03/2010 - 22:22:01: [AMXX] [0] dbmod_5.9l.sma::fwTakeDamage (line 11352)
Edited by GoldeNx3, 03.11.2010 22:22.
R3X
03.11.2010
attacker to nie zawsze gracz, czasem to świat rzuca się na Ciebie (z innej perspektywy wygląda to na upadek) albo przytrzaskujesz sobie duży palec drzwiami i attacker to id drzwi
if(!is_user_connected(attacker)) ...
GoldeN 03.11.2010
Przeanalizowałem Twój tutorial i poprawiłem błędy:
Teraz będzie ok? Jeszcze attacker brakowało w podwojne[]
Edited by GoldeNx3, 03.11.2010 23:09.
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage", 0)
public fwTakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_user_connected(attacker)){
new bron = get_user_weapon(attacker, _, _) // linia 11352
if((bron == CSW_GLOCK18 || bron == CSW_USP) && podwojne[attacker] == 1 && random_num(1,3) == 1)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
return HAM_HANDLED
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Teraz będzie ok? Jeszcze attacker brakowało w podwojne[]
Edited by GoldeNx3, 03.11.2010 23:09.