Uderzenia i poruszający się sprite
hardbot 03.11.2010
Wiec chciałbym was się spytać jak wykonać funkcję która by sprawdzała uderzenie obiektu lecz po uderzeniu tego obiektu od dołu z góry wyskakiwała by animacja która by spadała na ziemię i leciała w którąś stronkę Dało by się cuś takiego wykonać
R3X
03.11.2010
najprościej Ham_Touch / FM_Touch z odpowiednim porównianiem originów jak coś jest niżej to ma origin[2] mniejsze niż to co jest wyżej, ale pamiętaj czym jest origin - dla gracza to mniej więcej środek wysokości, pobaw się trochę i znajdziesz dobrą granicę; do animacji użyj bytu z MOVETYPE_PUSH lub BOUNCE i SOLID_BBOX + ustawienie velocity w górę; żeby sprite się animował musisz mu w thinku aktualizować frame (pev_frame?)
hardbot 03.11.2010
Ładnie się czyta ale jak już idzie co do rzeczy to nic nie wiem
Nie chciało by ci się czegoś takiego napisać
Nie chciało by ci się czegoś takiego napisać
Owner123
03.11.2010
Jeśli chodzi o animacje wystarczy ustawić pev_framerate na 1.0 i samo będzie animowac
Zamiast wykrywać toucha możesz użyć PreThink do sprawdzenia poprzez TraceLina czy kogoś pod nogami nie ma. Coś takiego masz w blockmakerze.
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.11.2010 20:12
Zamiast wykrywać toucha możesz użyć PreThink do sprawdzenia poprzez TraceLina czy kogoś pod nogami nie ma. Coś takiego masz w blockmakerze.
Użytkownik Owner123 edytował ten post 03.11.2010 20:12
R3X
03.11.2010
chodzi Ci o coś takiego jak grzybek w Mario? jak opiszesz mi to lepiej to mogę napisać
hardbot 03.11.2010
Dokładnie Odkryłeś moją tajemnicechodzi Ci o coś takiego jak grzybek w Mario? jak opiszesz mi to lepiej to mogę napisać
No i najlepiej żeby po tym jak wyleci ten sprite to model się zmieniał na inny
R3X
05.11.2010
Taki efekt mi się udało osiągnąć.
W konsoli "madd", żeby utworzyć bonusboxa. Można go użyć raz i potem nie odpowiada. Do przywrócenia wszystkich skrzynek do życia użyj "refresh". Do tego bonusa dałem model, ale jak chcesz to jutro mogę sprawdzić jak by to działało z animowanym spritem
W konsoli "madd", żeby utworzyć bonusboxa. Można go użyć raz i potem nie odpowiada. Do przywrócenia wszystkich skrzynek do życia użyj "refresh". Do tego bonusa dałem model, ale jak chcesz to jutro mogę sprawdzić jak by to działało z animowanym spritem
hardbot 05.11.2010
Taki efekt mi się udało osiągnąć.
W konsoli "madd", żeby utworzyć bonusboxa. Można go użyć raz i potem nie odpowiada. Do przywrócenia wszystkich skrzynek do życia użyj "refresh". Do tego bonusa dałem model, ale jak chcesz to jutro mogę sprawdzić jak by to działało z animowanym spritem
My Master Dziękuję