Klasa ktora ma swoj model
NiFreZ
03.11.2010
otóż mam zrobione modele na zamówienie. Wiec chce zmienić je tak aby Jak ktoś wybierze klase KLASA1 to ma ten Model Co Zrobić ?
Kusek
03.11.2010
cs_set_user_model(id, "nazwa.mdl")
potem
w public precache
precache_model("models/player/nazwa/nazwa.mdl")
potem w
public select_class_menu
do klasy dopisujesz to wyżej
NiFreZ
03.11.2010
Dziękuje , Przetestuje to dopisze czy jest dobrze
a jak dodać osobno dla CT osobno dla TT ;d?
Użytkownik FreZ edytował ten post 03.11.2010 19:42
a jak dodać osobno dla CT osobno dla TT ;d?
Użytkownik FreZ edytował ten post 03.11.2010 19:42
NiFreZ
03.11.2010
1. Nie ustawia sie model ,
Error: could not load file models/player/lotrzyktt.mdl/lotrzyktt.mdl.mdl
2. Pac tzn ze mam dodac to tego tam model tzn nazwe ? i bedzie dzialac? ze jak CT wybierze to to a jak TT to to i nic inengo juz ?
Użytkownik FreZ edytował ten post 03.11.2010 20:08
Error: could not load file models/player/lotrzyktt.mdl/lotrzyktt.mdl.mdl
2. Pac tzn ze mam dodac to tego tam model tzn nazwe ? i bedzie dzialac? ze jak CT wybierze to to a jak TT to to i nic inengo juz ?
Użytkownik FreZ edytował ten post 03.11.2010 20:08
Niscree
03.11.2010
jeżeli model jest w folderze "player"
to ścieżka jest taka:
to ścieżka jest taka:
models/player/lotrzyktt.mdl
NiFreZ
05.11.2010
zrobilem tak
co jest zle?
new LOTRZYKCT[] = "models/player/dme/lotrzykct.mdl" new LOTRZYKTT[] = "models/player/dme/lotrzyktt.mdl" precache_model("models/player/dme/lotrzyktt.mdl") precache_model("models/player/dme/lotrzykct.mdl") case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 LoadXP(id, player_class[id]) if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ) { cs_set_user_model(id,LOTRZYKCT) } else if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_T ) { cs_set_user_model(id,LOTRZYKTT) } }
co jest zle?
Abes Mapper
05.11.2010
Prawdopodobnie ścieżka.
Zrób tak:
models/player/lotrzykct/lotrzykct.mdl
Zrób tak:
models/player/lotrzykct/lotrzykct.mdl
pixelith
05.11.2010
new LOTRZYKCT[] = "lotrzykct"
new LOTRZYKTT[] = "tt"
precache_model("models/player/dme/lotrzyktt.mdl")
precache_model("models/player/dme/lotrzykct.mdl")
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
{
cs_set_user_model(id,LOTRZYKCT)
}
else if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_T )
{
cs_set_user_model(id,LOTRZYKTT)
}
}
będzie działać
Kusek
05.11.2010
podwójne mdl?
models/player/lotrzyktt/lotrzyktt.mdl nazwa foldeu musi być taka sama jak nazwa modelu...
models/player/lotrzykct/lotrzykct.mdl
Error: could not load file models/player/lotrzyktt.mdl/lotrzyktt.mdl.mdl
//Models
new const g_lotrzykTT[] = "lotrzyktt"
new const g_lotrzykCT[] = "lotrzykct"
w precache
new szModel[ 64 ];
formatex( szModel, charsmax( szModel ), "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykTT, g_lotrzykTT );
formatex( szModel, charsmax( szModel ), "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykCT, g_lotrzykCT );
engfunc( EngFunc_PrecacheModel, szModel );
cs_set_user_model(id, "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykTT, g_lotrzykTT")
cs_set_user_model(id, "models/player/%s/%s.mdl", g_lotrzykCT, g_lotrzykCT")
models/player/lotrzyktt/lotrzyktt.mdl nazwa foldeu musi być taka sama jak nazwa modelu...
models/player/lotrzykct/lotrzykct.mdl