←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 02.11.2010

Witam

Pokaże jak zrobić item który daje nam:
-Nieśmiertelność na X czasu po kliknięciu +use (E)
-NoClip na X czasu po kliknięciu +use (E)

Co to jest NoClip?
Jest to komenda która umożliwia przechodzenie przez ściany.

Nieśmiertelność:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public DajPrzedmiot:
		case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}


NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}

public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public DajPrzedmiot:
		case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}


@Edit
Nowe!
Na X czasu można zabić tylko HS!

Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}

public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}


W public DajPrzedmiot:
		case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
Tego z Only HS nie testowałem! Możliwe że nie działa! Jeśli są błędy proszę pisać PW!
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!

@Edit2
Jak ustawić to dla klasy?

NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}

public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
}


Niesmiertelnosc:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}

public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
}


Zabicie HS:
Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}

public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
}


@Edit3
Poprawiłem błędy. Teraz nie używa się automatycznie po znalezieniu przedmiotu!

Komentarze mile widziane!

Masz pytanie lub problem? Pisz w dziale Scripting > Pomoc/Pytania
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 15.11.2010 17:01
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 02.11.2010

noclip to przechodzenie przez ściany, a godmode nie śmiertelność?
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 02.11.2010

Po co to piszesz jak wiesz? ;P

Chyba wiem o co ci chodzi :P

Zrobiłem Edit ^^
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 02.11.2010 15:55
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 02.11.2010

aa Jak przejdę przez ścianę i się zablokuje to mnie zabija ?
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 02.11.2010

Nie. Tylko zostaniesz tam i będziesz siedzieć do końca rundy :P
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 02.11.2010

Ehehe Super :) PLusik oczywiscie :)
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 02.11.2010

Szkoda bo znam takich nobow co tylko pod ziemie by szli :-)
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 02.11.2010

Tym się nie przejmuj :P jak ktoś jest pod ziemią to jego szanse że trafi to 1/10 ^^ Bo ma taki rozrzut strzałów że ... To już lepiej z drabiny by było ^^
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 02.11.2010

Ja wiem ale jednak ja wole ten z niesmiertelką :rolleyes: lol dodałeś jeszcze coś muszę sprawdzić
Użytkownik DJPTK edytował ten post 02.11.2010 20:44
Odpowiedz

  • +
  • -
ric0 - zdjęcie ric0 02.11.2010

No ładnie , ładnie . Czeakm na kolejne fajne itemki :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Knopers - zdjęcie Knopers 03.11.2010

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Tutoriale -> Modyfikacje pluginów
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 03.11.2010

A jak to zrobić dla klasy?
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 03.11.2010

Intex, zrobiłem Edit!
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 03.11.2010

wszystko dziala ale tych itemkow sie nie oplaca wgrywac, sa bugi.
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 03.11.2010

Bugi? NP.?
Odpowiedz

  • +
  • -
mis - zdjęcie mis 04.11.2010

a jest opcja, żeby wywalało na 'drogę' po zablokowaniu się w ścianie, czy coś takiego ?
Odpowiedz

Waski - zdjęcie Waski 12.11.2010

Ja mam problem bo jak zdobędę ten Item na Godmode lub Noclip to mam je na początku rundy a nie po wciśnięciu USE
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 13.11.2010

ee a może masz spadochron i go używasz bo mi chodzi wszystko
Odpowiedz

  • +
  • -
Skilled - zdjęcie Skilled 13.11.2010

Bo nie piszę ze uzyles itemu po wcisnięciu use, tylko od razu jest wlaczone i sie nie da wylaczyć:/
Odpowiedz

  • +
  • -
ShoWmaN - zdjęcie ShoWmaN 14.11.2010

Mógłbyś dodać taki pasek jak przy rozbrajaniu paki do tych mocy ;]
Odpowiedz