[QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne
Blood Angel 02.11.2010
Witam
Pokaże jak zrobić item który daje nam:
-Nieśmiertelność na X czasu po kliknięciu +use (E)
-NoClip na X czasu po kliknięciu +use (E)
Co to jest NoClip?
Jest to komenda która umożliwia przechodzenie przez ściany.
Nieśmiertelność:
Na sam dół wklejamy:
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public DajPrzedmiot:
W public Odrodzenie:
W public UzyjPrzedmiotu:
NoClip:
Na sam dół wklejamy:
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public DajPrzedmiot:
W public Odrodzenie:
W public UzyjPrzedmiotu:
@Edit
Nowe!
Na X czasu można zabić tylko HS!
Na sam dół wklejamy:
W public DajPrzedmiot:
W public Odrodzenie:
W public UzyjPrzedmiotu:
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
Tego z Only HS nie testowałem! Możliwe że nie działa! Jeśli są błędy proszę pisać PW!
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
@Edit2
Jak ustawić to dla klasy?
NoClip:
Na sam dół wklejamy:
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
Niesmiertelnosc:
Na sam dół wklejamy:
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
Zabicie HS:
Na sam dół wklejamy:
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
@Edit3
Poprawiłem błędy. Teraz nie używa się automatycznie po znalezieniu przedmiotu!
Komentarze mile widziane!
Masz pytanie lub problem? Pisz w dziale Scripting > Pomoc/Pytania
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 15.11.2010 17:01
Pokaże jak zrobić item który daje nam:
-Nieśmiertelność na X czasu po kliknięciu +use (E)
-NoClip na X czasu po kliknięciu +use (E)
Co to jest NoClip?
Jest to komenda która umożliwia przechodzenie przez ściany.
Nieśmiertelność:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public DajPrzedmiot:
case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public UzyjPrzedmiotu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}
public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public DajPrzedmiot:
case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public UzyjPrzedmiotu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
@Edit
Nowe!
Na X czasu można zabić tylko HS!
Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}
public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}
W public DajPrzedmiot:
case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
W public UzyjPrzedmiotu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
Tego z Only HS nie testowałem! Możliwe że nie działa! Jeśli są błędy proszę pisać PW!
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
@Edit2
Jak ustawić to dla klasy?
NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}
public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
}
Niesmiertelnosc:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
}
Zabicie HS:
Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}
public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}
X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
}
@Edit3
Poprawiłem błędy. Teraz nie używa się automatycznie po znalezieniu przedmiotu!
Komentarze mile widziane!
Masz pytanie lub problem? Pisz w dziale Scripting > Pomoc/Pytania
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 15.11.2010 17:01
Blood Angel 02.11.2010
Po co to piszesz jak wiesz?
Chyba wiem o co ci chodzi
Zrobiłem Edit
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 02.11.2010 15:55
Chyba wiem o co ci chodzi
Zrobiłem Edit
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 02.11.2010 15:55
Blood Angel 02.11.2010
Tym się nie przejmuj jak ktoś jest pod ziemią to jego szanse że trafi to 1/10 Bo ma taki rozrzut strzałów że ... To już lepiej z drabiny by było
ptk. 02.11.2010
Ja wiem ale jednak ja wole ten z niesmiertelką lol dodałeś jeszcze coś muszę sprawdzić
Użytkownik DJPTK edytował ten post 02.11.2010 20:44
Użytkownik DJPTK edytował ten post 02.11.2010 20:44
Knopers
03.11.2010
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Tutoriale -> Modyfikacje pluginów
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Gotowe funkcje
do
Scripting -> Tutoriale -> Modyfikacje pluginów
mis
04.11.2010
a jest opcja, żeby wywalało na 'drogę' po zablokowaniu się w ścianie, czy coś takiego ?
Waski 12.11.2010
Ja mam problem bo jak zdobędę ten Item na Godmode lub Noclip to mam je na początku rundy a nie po wciśnięciu USE
Skilled
13.11.2010
Bo nie piszę ze uzyles itemu po wcisnięciu use, tylko od razu jest wlaczone i sie nie da wylaczyć