←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problemz niewidzialnością!

Zablokowany

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 25.10.2010

Siemka
zrobiłem sobie klase ninje i dałem niewidzialnośc jako moc
i jest taki problem że klasa ta działa ale jest cos zbugowane gdyz jak wezme klase tą to pozniej zmienie na inna klase i ta inna klasa jest nie widzialna:(
proszę o pomoc.
Odpowiedz

  • +
  • -
Nienazwany - zdjęcie Nienazwany 25.10.2010

Mam dokładnie to samo, daje + za pomoc.

Dodano 25 październik 2010 - 20:03:
Mam dokładnie to samo, daje + za pomoc.
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 25.10.2010

więc niech ktoś pomoże wreszcie jeszcze żadnej pomocy nie widziałem:)
Odpowiedz

  • +
  • -
MieTeK_ - zdjęcie MieTeK_ 25.10.2010

w

public Odrodzenie(id)


pod

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


wklej

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 25.10.2010

Dzięki działa:)

A mam jeszcze jedno pytanko jak zablokowac kupowanie broni? bo a amxmodmenu wszystko zablokowane i nadal mozna;/
Odpowiedz

  • +
  • -
sebuli - zdjęcie sebuli 26.10.2010

Niby dziala, ale czy teraz bedzie dzialac z Partyzantem i płaszczem partyzanta? Teraz chyba partyzant tez bedzie widzialny...
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 26.10.2010

To daj ten kod przy wyborze klas, czyli przy tym menu co się klasy wybiera ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 26.10.2010

właśnie jest problem po partyzancie znowu inna klasa jest nie widzialna troche, jak jak partyzant.

Dodano 26 październik 2010 - 08:07:
a item płaszcz ... Nie działa, chociaz na tym mi nie zalezy;p

Dodano 26 październik 2010 - 08:25:
Mietq a można tak zrobić? Tylko ja nie wiem jak zapisac kodem:D wiec napisze oco chodzi:)

A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji":D

Dodano 26 październik 2010 - 08:42:
a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.
Odpowiedz

  • +
  • -
MieTeK_ - zdjęcie MieTeK_ 26.10.2010

A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"


1. Tak chaotycznie napisałeś że nic nie czaje ;P
2. Ten "tekst" wklej do case klasy


a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.


Poszukaj itemu który daje ciche kroki i skopiuj umiejętnie funkcję ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 26.10.2010

Wyświetl postUżytkownik xyz? dnia 19 lipiec 2010 - 09:05 napisał
A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"


1. Tak chaotycznie napisałeś że nic nie czaje ;P
2. Ten "tekst" wklej do case klasy


Wyświetl postUżytkownik xyz? dnia 19 lipiec 2010 - 09:05 napisał
a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.


Poszukaj itemu który daje ciche kroki i skopiuj umiejętnie funkcję ;P




Dobra zrobiłem inaczej:) i działa wsio git;p
może napisac gdzieś co zrobiłem? i teraz dobrze dziala każda klasa.
nie chce mi sie szukac:D
można zamknąć:)

Dodano 26 październik 2010 - 10:23:
przypadkowo dałem nie temu reputacje;/
Odpowiedz
Zablokowany