HUD taki jak w Codzie
Krejzol
24.10.2010
Szukamy;
I zamiast tego;
Dajemy to;
public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1
new tpstring[1024]
new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc
if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
I zamiast tego;
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
Dajemy to;
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
sebul
24.10.2010
To przypadkiem nie znika po czasie?
Już sobie sam odpowiedziałem... przejrzałem kod no i jednak nie ;]
Użytkownik sebul edytował ten post 24.10.2010 12:49
Już sobie sam odpowiedziałem... przejrzałem kod no i jednak nie ;]
Użytkownik sebul edytował ten post 24.10.2010 12:49
FreZZy 19.11.2010
fajnie by było jakbyś dał skrina bo niektórzy nie wiedzą jak wygląda hud w codzie a nie chce im sie sciagac syfu żeby to zobaczyć...
FreZZy 26.11.2010
ok fajnie thx
Jakbyś mógł napisać jeszcze jak zrobić:
- wszystko ciutke większe i w jednej linii
- na zielono
Wiem że się da
Jakbyś mógł napisać jeszcze jak zrobić:
- wszystko ciutke większe i w jednej linii
- na zielono
Wiem że się da
sebul
26.11.2010
Większe chyba się nie da, a w jednej linii, to niestety, ale ucina. Wiem bo sprawdzałem.- wszystko ciutke większe i w jednej linii
zamieniasz- na zielono
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
na
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
pierwsze 3 cyferki, czyli 0, 255 i 0 są odpowiedzialne za kolor.
Użytkownik sebul edytował ten post 26.11.2010 16:20
FreZZy 26.11.2010
zamieniasz
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
na
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
pierwsze 3 cyferki, czyli 0, 255 i 0 są odpowiedzialne za kolor.
ta wiem RGB, tylko nie chciało mi się szukać jak jest zielony ;d
Danke, +++
FreZZy 20.12.2010
PS Jeszcze pytanko, chciałbym żeby zamiast dodatkowej linijki "wytrzymałość", wartość wytrzymałości itemu była by tuż obok niego (edited: dałem sobie rade) oraz, żeby pod nazwą itemu wyświetlało HP
Bd +
Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.12.2010 10:37
Bd +
Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.12.2010 10:37
KariiO
20.12.2010
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0) show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nZycie: %i^nWytrzymalosc: %i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],get_user_health(id),item_durability[id]) } else { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0) show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nZycie: %i^nWytrzymalosc: %i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],get_user_health(id), item_durability[id]) }
FreZZy 20.12.2010
o to mi chodziło:
A tak szerzej to o to:
Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.12.2010 12:48
get_user_health(id)
A tak szerzej to o to:
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s (%i)^nZycie: %i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id],get_user_health(id))
}
else
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s (%i)^nZycie: %i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id],get_user_health(id))
}
Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.12.2010 12:48
sebul
15.01.2011
(...)
}
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc
new hapek = get_user_health(id);
if(player_class[id]!=Paladyn) {
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Lvl: %i (%0.0f%s)^nItem: %s Wytrzymalosc: %i", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", player_item_name[id], item_durability[id]);
}
else {
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i^nItem: %s Wytrzymalosc: %i", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id]);
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
message_end()
}
Chyba wiesz gdzie to wkleić ;]
cesik 20.02.2011
a ja niewiem mozesz powiedziec
ic zy to bedzie wyswietlalo cale hp? nawet jesli mamy wiecej niz 255?
Użytkownik cesik edytował ten post 20.02.2011 04:10
ic zy to bedzie wyswietlalo cale hp? nawet jesli mamy wiecej niz 255?
Użytkownik cesik edytował ten post 20.02.2011 04:10
cesik 20.02.2011
ParadisO
18.03.2011
mam problem usunąłem stare frakcje i teraz jak wchodzę na serwer to ten hud mi po chwili znika, a jak zmienie broń to się spowrotem pojawia
co zrobić ?
co zrobić ?
Szymon035
19.03.2011
Bo widocznie musiałeś zrobić coś źle.
Wiem że króraś z tych liczb set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
odpowiada za to że ma to być na stałe tylko nie wiem która
Wiem że króraś z tych liczb set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
odpowiada za to że ma to być na stałe tylko nie wiem która
ParadisO
20.03.2011
testowałem sobie ustawienia takie jak tutaj mają koledzy ale na końcu wróciłem do pierwotnego ustawienia
Dodano 22 marzec 2011 - 19:59:
Dodano 22 marzec 2011 - 19:59:
A może mi ktoś powiedzieć, która ??Wiem że króraś z tych liczb set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
odpowiada za to że ma to być na stałe tylko nie wiem która