Tutaj masz z tym nożem i niewidzialnością.
[QTM COD:MW Mod]Niewidzialność dla wybranej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod XSakiewka:
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Sakiewka"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Co runde dostajesz +xxxx kasy"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy
}
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + xxxx);//Tutaj ilosc kasy
}
Scout Sniper
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Scout Sniper"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Natychmiastowe zabicie z Scout"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");
}
public TakeDamage
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(weapon == CSW_SCOUT && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx)//numer itemu
damage=float(health);
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_scout");
}
Stalker:
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Stalker"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Jestes mniej widzialny"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc
}
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);//Zamiast "xxx" ilosc. Czym mniej tym mniejsza widzialnosc
}
Mp5 Master
new const nazwy_przedmiotow
na sam dół:
"Mp5 Master"
new const opisy_przedmiotow
na sam dół:
"Dostajesz Mp5 i zadajesz +100 obrazen z tej broni"
public Odrodzenie
Znajdź sobie wygodne miejsce i dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == x)//Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");//Uzi >mac10< dgl >deagle< "weapon_mac10"
}
public TakeDamage
if(weapon == CSW_MP5NAVY)//Jesli chcesz Uzi to CSW_MAC10. A jak Deagl to CSW_DEAGLE
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == xx )//Numer itemu
(damage+=100);
}
public DajPrzedmiot
Na sam dół:
case xx://Tutaj numer itemu
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
}