CoD MoD by Peyote, nowe umiejętności, punk...
Arkadio
21.10.2010
Mam modyfikację coda od Peyote
Postanowiłem wprowadzić jeszcze 3 umiejętności, żeby nie było tylko zdrowia, inteligencji, wytrzymałości i kondycji.
I wszystko jest dobrze, niby działa, ale gdy rozdaję punkty w tych 3 nowych, ostatnich umiejętnościach, to przy wejściu od nowa na serwer lub zmianie mapy w ogóle się nie wczytują, jakby się nie zapisało nic
Tu mam zapis i wczyt:
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], rozrzutnoscgracza[32], celnoscgracza[32], szczesciegracza[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, rozrzutnoscgracza, 31, celnoscgracza, 31, szczesciegracza, 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
rozrzutnosc_gracza[id] = str_to_num(rozrzutnoscgracza);
celnosc_gracza[id] = str_to_num(celnoscgracza);
szczescie_gracza[id] = str_to_num(szczesciegracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-rozrzutnosc_gracza[id]-celnosc_gracza[id]-szczescie_gracza[id];
}
Użytkownik Arkadio edytował ten post 22.10.2010 16:48
Night90
22.10.2010
public ZapiszDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); } public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], rozrzutnosc_gracza[id], celnosc_gracza[id], szczescie_gracza[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], rozrzutnoscgracza[32], celnoscgracza[32], szczesciegracza[32]; parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, rozrzutnoscgracza, 31, celnoscgracza, 31, szczesciegracza, 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza); poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza); kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza); rozrzutnosc_gracza[id] = str_to_num(rozrzutnoscgracza); celnosc_gracza[id] = str_to_num(celnoscgracza); szczescie_gracza[id] = str_to_num(szczesciegracza); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-rozrzutnosc_gracza[id]-celnosc_gracza[id]-szczescie_gracza[id]; }
Użytkownik Night90 edytował ten post 22.10.2010 16:52
reklama*x*pl 23.10.2010
pomoże ktoś?
może trzeba więcej kodu?
QTM. Peyote
23.10.2010
1. Wypij kawę.
2. Filiżankę z fusami zapakuj do pudełka.
3. Wyślij kurierem do mnie. (Po adres zgłoś się na PW)
4. Wtedy ja wywróżę ci z fusów i powiem co jest nie tak.
xyz?
28.10.2010
Dodano 29 październik 2010 - 13:27:
refresh, napisze ktos?