←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[Cod]Kroki

Zablokowany

  • +
  • -
Crew - zdjęcie Crew 20.10.2010

Moglby mi ktos podac kod ze nie slychac krokow (jak tupie) klasy ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 20.10.2010

Spoiler


Czyli dajesz po prostu:
set_user_footsteps (id, 1)
Odpowiedz

  • +
  • -
QTM. Peyote - zdjęcie QTM. Peyote 20.10.2010

Jeżeli chodzi ci o ciche chodzenie na shifcie to robisz tak:
W public CmdStart(id) nad ostatnim:
return FMRES_IGNORED;

dodajesz:
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = vector_length(velocity);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
Odpowiedz

  • +
  • -
Crew - zdjęcie Crew 20.10.2010

niestety probowalem obydwoch sposobow nadal slychac
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 20.10.2010

Ale Ci chodzi o shift czy normalnie?
Odpowiedz

  • +
  • -
Crew - zdjęcie Crew 20.10.2010

normlanie biegnac chce zeby nie bylo slychac krokow
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 20.10.2010

To w case klasy:
set_user_footsteps (id, 1)

Albo w public Odrodzenie(id) pod ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
To:
if(klasa_gracz[id] == TWOJA_KLASA)
          set_user_footsteps (id, 1)
      else
          set_user_footsteps (id, 0)

Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 17:31
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 22.10.2010

Pawex w odrodzenia nie ma nic o dynamitach
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 22.10.2010

To w case klasy:

set_user_footsteps (id, 1)



To dziwne bo ja mam :o
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 22.10.2010

crew, ty w ogóle kompilujesz ten plugin po edycji ? o_O
Odpowiedz
Zablokowany