[Cod]Kroki
QTM. Peyote
20.10.2010
Jeżeli chodzi ci o ciche chodzenie na shifcie to robisz tak:
W public CmdStart(id) nad ostatnim:
dodajesz:
W public CmdStart(id) nad ostatnim:
return FMRES_IGNORED;
dodajesz:
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = vector_length(velocity);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
Pawex
20.10.2010
To w case klasy:
Albo w public Odrodzenie(id) pod ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
To:
Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 17:31
set_user_footsteps (id, 1)
Albo w public Odrodzenie(id) pod ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
To:
if(klasa_gracz[id] == TWOJA_KLASA) set_user_footsteps (id, 1) else set_user_footsteps (id, 0)
Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 17:31