ninja
Pawex
20.10.2010
Ups nie zobaczylem w jakim to dziale (Nowa Zawartosc)
proszę o delete tego posta.
Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 20:53
proszę o delete tego posta.
Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 20:53
sebul
20.10.2010
To przypadkiem nie do CODa?Fajny pomysl
To:if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));Na to:if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] && klasa_gracza[attacker] != Ninja) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
Znajdź
award_item(kid,0)
zamień na
if(player_class[kid] != Ninja)
award_item(kid,0)
ZiuTeK
21.10.2010
Prethink jest wykonywany kilkadziesiat razy na sekunde o ile mi wiadomo, wyrzucanie itemow dla ninji w prethinku byloby chyba niezbyt optymalnym rozwiazaniem. Pomysl sebula powinien byc dobry.
Jesli ninja tez nie moglby kupowac itemow to powinienes to zastosowac tez i przy menu kupowania, tylko tam chyba zamiast kid bedzie id/
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 21.10.2010 19:23
Jesli ninja tez nie moglby kupowac itemow to powinienes to zastosowac tez i przy menu kupowania, tylko tam chyba zamiast kid bedzie id/
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 21.10.2010 19:23