Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
CoD MOD, a Diablo MOD
Temat rozp. RozgSzeFka, 20.10.2010 00:40
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.10.2010 00:40
Próbuje już od długiego czasu przerobić "Latarke" z diablo moda na Cod moda. Czy jest ktoś w stanie, pokazać jak powinienem to zrobić?
Moim celem jest: dodanie do postaci latarki, która umożliwiała by wykrywanie nie widzialnych.
Latarke zauważyłem w klasie-Mag w ponoć bardzo podobnym Modzie jakim jest Diablo
Jest to dla mnie bardzo ważne, i proszę o pomoc. Oczywiście, że się odwdzięczę ++++++, oraz posiądę wiedzę, którą będę mógł się dzielić z resztą forum.
Moim celem jest: dodanie do postaci latarki, która umożliwiała by wykrywanie nie widzialnych.
Latarke zauważyłem w klasie-Mag w ponoć bardzo podobnym Modzie jakim jest Diablo
Jest to dla mnie bardzo ważne, i proszę o pomoc. Oczywiście, że się odwdzięczę ++++++, oraz posiądę wiedzę, którą będę mógł się dzielić z resztą forum.
#2
Napisano 20.10.2010 17:06
Dodajesz zmienną:
w plugin_init dodajesz:
Na dole pluginu dodajesz:
new ma_latarke[33];
w plugin_init dodajesz:
register_message(get_user_msgid("Flashlight"),"event_flashlight");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
Na dole pluginu dodajesz:
public event_flashlight(msgid, msgdst, id)
ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != NUMER_PRZEDMIOTU || !ma_latarke[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 21.10.2010 14:21
#3
Napisano 20.10.2010 17:19
A jak chcesz dac klasie to:
P.S. dzięki Peyote, Przyda sie.
Edit. A nie trzeba przypadkiem w odrodzeniu dawac, ze latarnik ma_latarke == true? Czy true robi sie gdy ja zapali?
if(klasa_gracza[host] != KLASA || !ma_latarke[host])
P.S. dzięki Peyote, Przyda sie.
Edit. A nie trzeba przypadkiem w odrodzeniu dawac, ze latarnik ma_latarke == true? Czy true robi sie gdy ja zapali?
Użytkownik Pawex edytował ten post 21.10.2010 13:04
#4
Napisano 21.10.2010 12:48
dodałem to w tym miejscu
później jak wkleiłem
i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?
i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa
załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.
a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa ...
mógł by mi ktoś to
new ilosc_apteczek_gracza[33]; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33]; new ilosc_min_gracza[33]; new ilosc_dynamitow_gracza[33]; new ilosc_skokow_gracza[33]; new ma_latarke[33];
później jak wkleiłem
public event_flashlight(id) ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1); public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != [b]NUMER_PRZEDMIOTU[/b] || !ma_latarke[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?
"Tarcza SWAT",//24 "Wytrenowany Rekrut",//25 "Pancerz Nomexowy",//26 "Notatki Kapitana",//27 "Modul odrzutowy",//28 "Latarka"
i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa
załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.
a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa ...
mógł by mi ktoś to
Załączone pliki
#5
Napisano 21.10.2010 14:27
Poprzednia wersja nie działała, teraz zmieniłem. Może ruszy.
#6
Napisano 21.10.2010 15:17
Nadal nie wiem co ma być w NUMER_PRZEDMIOTU, jak to ogarnąć?
tak jak napisałem posta @UP?
tak jak napisałem posta @UP?
Użytkownik RozgSzeFka edytował ten post 21.10.2010 15:21
#7
Napisano 21.10.2010 19:32
Tak to będzie 29.
#8
Napisano 27.10.2010 10:31
Mam problem, przy kompilacji błąd host;/
kto pomoże?
kto pomoże?
#9
Napisano 27.10.2010 10:38
Podaj .sma i dokładne błędy z kompilatora...
To co piszę się nie liczy...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych