←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD MOD, a Diablo MOD

Locked

  • +
  • -
RozgSzeFka's Photo RozgSzeFka 20.10.2010

Próbuje już od długiego czasu przerobić "Latarke" z diablo moda na Cod moda. Czy jest ktoś w stanie, pokazać jak powinienem to zrobić?
Moim celem jest: dodanie do postaci latarki, która umożliwiała by wykrywanie nie widzialnych.
Latarke zauważyłem w klasie-Mag w ponoć bardzo podobnym Modzie jakim jest Diablo :)

Jest to dla mnie bardzo ważne, i proszę o pomoc. Oczywiście, że się odwdzięczę ++++++, oraz posiądę wiedzę, którą będę mógł się dzielić z resztą forum.
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 20.10.2010

Dodajesz zmienną:
new ma_latarke[33];

w plugin_init dodajesz:
register_message(get_user_msgid("Flashlight"),"event_flashlight");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

Na dole pluginu dodajesz:
public event_flashlight(msgid, msgdst, id)
ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != NUMER_PRZEDMIOTU || !ma_latarke[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Edited by QTM. Peyote, 21.10.2010 14:21.
Quote

  • +
  • -
Pawex's Photo Pawex 20.10.2010

A jak chcesz dac klasie to:
if(klasa_gracza[host] != KLASA || !ma_latarke[host])

P.S. dzięki Peyote, Przyda sie.


Edit. A nie trzeba przypadkiem w odrodzeniu dawac, ze latarnik ma_latarke == true? Czy true robi sie gdy ja zapali?
Edited by Pawex, 21.10.2010 13:04.
Quote

  • +
  • -
RozgSzeFka's Photo RozgSzeFka 21.10.2010

dodałem to w tym miejscu

new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
new ma_latarke[33];

później jak wkleiłem

public event_flashlight(id)
        ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);
        
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
        
        if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != [b]NUMER_PRZEDMIOTU[/b] || !ma_latarke[host])
                return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?

"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
        "Latarka"

i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa

załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.

a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa :(...
mógł by mi ktoś to

Attached Files

Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 21.10.2010

Poprzednia wersja nie działała, teraz zmieniłem. Może ruszy.
Quote

  • +
  • -
RozgSzeFka's Photo RozgSzeFka 21.10.2010

Nadal nie wiem co ma być w NUMER_PRZEDMIOTU, jak to ogarnąć?

tak jak napisałem posta @UP?
Edited by RozgSzeFka, 21.10.2010 15:21.
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 21.10.2010

Tak to będzie 29.
Quote

  • +
  • -
xyz?'s Photo xyz? 27.10.2010

Mam problem, przy kompilacji błąd host;/
kto pomoże?
Quote

  • +
  • -
ric0's Photo ric0 27.10.2010

Podaj .sma i dokładne błędy z kompilatora...
Quote
Locked