CoD MOD, a Diablo MOD
RozgSzeFka
20.10.2010
Próbuje już od długiego czasu przerobić "Latarke" z diablo moda na Cod moda. Czy jest ktoś w stanie, pokazać jak powinienem to zrobić?
Moim celem jest: dodanie do postaci latarki, która umożliwiała by wykrywanie nie widzialnych.
Latarke zauważyłem w klasie-Mag w ponoć bardzo podobnym Modzie jakim jest Diablo
Jest to dla mnie bardzo ważne, i proszę o pomoc. Oczywiście, że się odwdzięczę ++++++, oraz posiądę wiedzę, którą będę mógł się dzielić z resztą forum.
Moim celem jest: dodanie do postaci latarki, która umożliwiała by wykrywanie nie widzialnych.
Latarke zauważyłem w klasie-Mag w ponoć bardzo podobnym Modzie jakim jest Diablo
Jest to dla mnie bardzo ważne, i proszę o pomoc. Oczywiście, że się odwdzięczę ++++++, oraz posiądę wiedzę, którą będę mógł się dzielić z resztą forum.
QTM. Peyote
20.10.2010
Dodajesz zmienną:
w plugin_init dodajesz:
Na dole pluginu dodajesz:
Edited by QTM. Peyote, 21.10.2010 14:21.
new ma_latarke[33];
w plugin_init dodajesz:
register_message(get_user_msgid("Flashlight"),"event_flashlight");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
Na dole pluginu dodajesz:
public event_flashlight(msgid, msgdst, id)
ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1);
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;
if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != NUMER_PRZEDMIOTU || !ma_latarke[host])
return;
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
Edited by QTM. Peyote, 21.10.2010 14:21.
Pawex
20.10.2010
A jak chcesz dac klasie to:
P.S. dzięki Peyote, Przyda sie.
Edit. A nie trzeba przypadkiem w odrodzeniu dawac, ze latarnik ma_latarke == true? Czy true robi sie gdy ja zapali?
Edited by Pawex, 21.10.2010 13:04.
if(klasa_gracza[host] != KLASA || !ma_latarke[host])
P.S. dzięki Peyote, Przyda sie.
Edit. A nie trzeba przypadkiem w odrodzeniu dawac, ze latarnik ma_latarke == true? Czy true robi sie gdy ja zapali?
Edited by Pawex, 21.10.2010 13:04.
RozgSzeFka
21.10.2010
dodałem to w tym miejscu
później jak wkleiłem
i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?
i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa
załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.
a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa ...
mógł by mi ktoś to
new ilosc_apteczek_gracza[33]; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33]; new ilosc_min_gracza[33]; new ilosc_dynamitow_gracza[33]; new ilosc_skokow_gracza[33]; new ma_latarke[33];
później jak wkleiłem
public event_flashlight(id) ma_latarke[id] = get_msg_arg_int(1); public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != [b]NUMER_PRZEDMIOTU[/b] || !ma_latarke[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
i w tym miejscu zaczyna się problem.
Jeśli dobrze rozumiem to powinienem zrobić tak?
"Tarcza SWAT",//24 "Wytrenowany Rekrut",//25 "Pancerz Nomexowy",//26 "Notatki Kapitana",//27 "Modul odrzutowy",//28 "Latarka"
i jako id wpisać 29?
(nie jest dla mnie obowiązkiem, żeby był to item, ale jak wyjdzie coś takiego jak przedmiot: nóż komandosa to nie było by źle)
tylko, że sniper miał by mieć domyślnie, tak jak komandos-nóż komandosa
załączam swoje .sma i proszę o pomoc w ustawieniu na właściwym miejscu.
a przy okazji może ktoś zobaczy dlaczego jak zrobiłem klasę "Zapierdalator" to wcale nie biega szybciej od snipera, czy komandosa ...
mógł by mi ktoś to
Attached Files
RozgSzeFka
21.10.2010
Nadal nie wiem co ma być w NUMER_PRZEDMIOTU, jak to ogarnąć?
tak jak napisałem posta @UP?
Edited by RozgSzeFka, 21.10.2010 15:21.
tak jak napisałem posta @UP?
Edited by RozgSzeFka, 21.10.2010 15:21.