Co do tematu to :
Co to jest origin (czy jakoś tak) i jak moge go pobrać (tzn. chce zeby to byla pozycja przeciwnika)
Jesli jakos głupio to napisałem to sory, w ogole nie wiem co to ;o
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
orign
Temat rozp. false, 19.10.2010 18:31
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 19.10.2010 18:31
#2
Napisano 19.10.2010 19:07
Origin ( ang. ) - źródło, pochodzenie, punkt początkowy
tu: miejsce koordynacji danego bytu
Żeby określić położenie bytów w przestrzeni gra korzysta ze zmiennoprzecinkowych danych, które w dokładny sposób określają jego położenie.
Nic Ci to pewnie nie mówi ale mapa to jest grywalna przestrzeń wykorzystywana przez grę do wszelakich czynności od samej istoty 'planszy' do właśnie ustalania rozmieszczenia bytów włącznie.
Gracz jest również bytem jeśli tego nie wiedziałeś.
Żeby pobrać origin gracza polecam użyć funkcji:
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
Żeby pobrać origin innego bytu można użyć funkcji, która pobiera prywatny stan pamięci przy użyciu modułu fakemeta:
get_pdata_float
offsety dla origin od kolejno x , y , z to:
Innym sposobem, łatwiejszym z wykorzystaniem fakemety jest funkcja pev:
tu: miejsce koordynacji danego bytu
Żeby określić położenie bytów w przestrzeni gra korzysta ze zmiennoprzecinkowych danych, które w dokładny sposób określają jego położenie.
Nic Ci to pewnie nie mówi ale mapa to jest grywalna przestrzeń wykorzystywana przez grę do wszelakich czynności od samej istoty 'planszy' do właśnie ustalania rozmieszczenia bytów włącznie.
Gracz jest również bytem jeśli tego nie wiedziałeś.
Żeby pobrać origin gracza polecam użyć funkcji:
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
Żeby pobrać origin innego bytu można użyć funkcji, która pobiera prywatny stan pamięci przy użyciu modułu fakemeta:
get_pdata_float
offsety dla origin od kolejno x , y , z to:
211 lub 503 212 lub 504 213 lub 505
Innym sposobem, łatwiejszym z wykorzystaniem fakemety jest funkcja pev:
new Float:fOrigin[ 3 ];
pev( ent, pev_origin, fOrigin );
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych