Witam, otóż przy wbiciu 30 levelu (obojętnie jaką klasą) są bugi:
0 hp
nie da się strzelać
błąd w chodzeniu
Jak to naprawić?
Dodano 19 październik 2010 - 16:46:
Błąd jest tylko na 30 LEVELU, prawdopodobnie przez HP. Jak się awansuje, i doda HP to problem znika...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
COD MOD
Temat rozp. TimFC, 19.10.2010 16:39
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.10.2010 16:39
#2
Napisano 19.10.2010 17:09
po prostu dodajesz hp że aż się dodaje do 255 hp a wtedy są bugi musisz pobrać hp gracza a potem dodać mu 1 hp (w kodzie cod'a)
np.
np.
public hp_bug(id){
new health = get_user_health(id)
if (health == 255)
{
fm_set_user_health(id,health+1)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#3
Napisano 19.10.2010 18:01
w plugin_init dajesz:
na dole pluginu dajesz:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
na dole pluginu dajesz:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
new health = get_msg_arg_int(1);
if(health && !(health % 256))
entity_set_float(msg_entity, EV_FL_health, health-1.0);
}
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 19.10.2010 18:05
#4
Napisano 19.10.2010 18:13
mam jedno ostrzeżenie jak komplikuje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(2559) : warning 213: tag mismatch Header size: 4752 bytes Code size: 83104 bytes Data size: 69076 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 173316 bytes 1 Warning. Done....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych