#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define muzyczka ("misc/Bomba") #define czas 10 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/Bomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bomb muza mp3?Licze na wasza pomoc
Temat rozp.
ziomekziomek
, 18.10.2010 16:34
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.10.2010 16:34
Uzywam pluginu do wybuchu bomby i muzyka jest w wav:/ potrafi ktos przerobic na mp3? i zrobic zeby trwala 14 sekund? jak ja przerobilem leciala muzyka ale jak minelo mniej nzi 10 sekund zniknol licznik, wybuchla bomba, pojawil sie licznik z lewej strony i znow wybuchla bomba
#2
Napisano 18.10.2010 17:44
Spoiler
Do misc wrzucasz plik o nazwie Bomba z rozszerzeniem MP3
Dodano 18 październik 2010 - 18:44:
Spoiler
Do misc wrzucasz plik o nazwie Bomba z rozszerzeniem MP3
Użytkownik hardbot edytował ten post 19.10.2010 18:45
#3
Napisano 18.10.2010 20:07
heh niestety po mojej przerobce na 14 sekund niedziala, wczesniej chyba bylo tak ze bylo od 35 do 20 sekund zielony potem pomaranczowy a potem czerwony licznik, ale to juz mniejsza oto byc moze nie w tej wersji ale zmienielm i powinna grac od 14 sekund muza a niegra wez sprawdz:
Tak w ogóle dzięki ze i tak pomagasz ;D
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define czas 14 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk sound/misc/Bombas.mp3") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/Bombas.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
Tak w ogóle dzięki ze i tak pomagasz ;D
#4
Napisano 18.10.2010 21:06
Pobiera ci się w ogóle ten plik ? może już masz taki w cstrike/sound/misc ?
a jak nie to w trakcie gry na serwerze wpisz w konsoli
developer 1
i sprawdź jaką ścieżkę ma ten plik
a jak nie to w trakcie gry na serwerze wpisz w konsoli
developer 1
i sprawdź jaką ścieżkę ma ten plik
#5
Napisano 19.10.2010 14:07
po wpisaniu developer 1 nic sie niedzieje oprocz napisow ktore sa na gorze mozesz przetestowac sam jakos i zobaczyc ze muza nieleci a niby wszystko jest ok zmienione. nawet sie pobiera muza.
#6
Napisano 19.10.2010 14:36
Z wielką chęcią zawsze testuje udostępniane pluginy lecz CS'skowi coś odbiło i przestał działać
#7
Napisano 19.10.2010 16:29
aha bo ja niemam pojecia czemu niedziala ;d wiec napraw cska i poproboj
#8
Napisano 19.10.2010 18:35
Spoiler
Plik bomba.mp3 musi się znajdować w sound/misc/c4/
@edit
Boże... takie coś nie ma prawa działać.
client_cmd(0, "spk sound/misc/Bomba.mp3")
Użytkownik Harsay edytował ten post 19.10.2010 18:38
#9
Napisano 19.10.2010 19:23
Zrobilem tak jak mowisz i niedziala, muzyka sie sciaga ale niegra. Moglbys zrobic od razu na plik "bombac.mp3" ? i przetestowac?
#10
Napisano 19.10.2010 20:33
Czy to w ogóle dobrze przekonwertowałeś dźwięk 0_o
#11
Napisano 20.10.2010 12:49
tak dobrze, a czy ty w ogóle testowales ten plugin?
"Moglbys zrobic od razu na plik "bombac.mp3" ? i przetestowac?"
"Moglbys zrobic od razu na plik "bombac.mp3" ? i przetestowac?"
Użytkownik ziomekziomek edytował ten post 20.10.2010 12:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych