Klasa: Lvl: Item:Nie były wyświetlane na dole lecz w prawym górnym rogu tak jak w COD'zie.
PS.Chodzi mi o widok gracza nie obserwujących ;-)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.10.2010 20:47
Klasa: Lvl: Item:Nie były wyświetlane na dole lecz w prawym górnym rogu tak jak w COD'zie.
Napisano 17.10.2010 22:16
Napisano 17.10.2010 22:25
Napisano 18.10.2010 06:56
Napisano 18.10.2010 13:57
public write_hud(id) { if (player_lvl[id] == 0) player_lvl[id] = 1 new tpstring[1024] new Float:xp_now new Float:xp_need new Float:perc if (last_update_xp[id] == player_xp[id]) { perc = last_update_perc[id] } else { //Calculate percentage of xp required to level if (player_lvl[id] == 1) { xp_now = float(player_xp[id]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]]) perc = xp_now*100.0/xp_need } else { xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1]) perc = xp_now*100.0/xp_need } } last_update_xp[id] = player_xp[id] last_update_perc[id] = perc if(player_class[id]!=Paladyn) format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) else format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id]) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() }
Napisano 18.10.2010 14:29
Napisano 24.10.2010 07:18
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.07, 0.15, 0, 6.0, 12.0)
Napisano 24.10.2010 08:05
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych