Trzęsienie Ekranem
Złotówka
17.10.2010
w public Damage[id]
dodałem
w dowolnym miejscu dodałem
Efekt ma być, że gdy gram klasą "MojaKlasa" i gdy strzelam w przeciwnika to nie trzęsie mu ekranem... Pomoże ktoś naprawić?
Użytkownik Złotówka edytował ten post 17.10.2010 09:51
dodałem
add_bonus_shake(attacker_id,id)
w dowolnym miejscu dodałem
public add_bonus_shake(attacker_id,id) { if(player_class[attacker_id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<24); write_short(1<<14); message_end(); } } return PLUGIN_HANDLED }
Efekt ma być, że gdy gram klasą "MojaKlasa" i gdy strzelam w przeciwnika to nie trzęsie mu ekranem... Pomoże ktoś naprawić?
Użytkownik Złotówka edytował ten post 17.10.2010 09:51
Owner123
17.10.2010
public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<24);
write_short(1<<14);
message_end();
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Spróbuj tak.
dRewNoo 17.10.2010
To:
Zamien na:
W razie czego jak niezadziała to:
tam gdzie masz [attacker_id] zamien tez na [id]
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 12:12
public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<24);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Zamien na:
public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(player_class[id] == MojaKlasa && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<24);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
W razie czego jak niezadziała to:
if (random_num(1,player_class[attacker_id]) == MojaKlasa)
tam gdzie masz [attacker_id] zamien tez na [id]
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 12:12
dRewNoo 17.10.2010
Już wiem!:
Podam ci nową moc klasy,za pomocą tworzenia przedmiotu:
1. Deklarujesz moc w tablicy,tam gdzie są moce przedmiotowe,dopisujesz na końcu
2.Później w public reset_item_skills(id) na końcu dodajesz:
3.Na końcu .sma podajesz
Tutaj masz trzęsienie z kuszy,ale jak chcesz je podkręcić to zmień wartości
w public select class przy mocach pod:
dodajesz:
w menu klas switch(key) pod daną klasa
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 12:39
Podam ci nową moc klasy,za pomocą tworzenia przedmiotu:
1. Deklarujesz moc w tablicy,tam gdzie są moce przedmiotowe,dopisujesz na końcu
new player_b_shake[33]
2.Później w public reset_item_skills(id) na końcu dodajesz:
player_b_shake[id] = 0
3.Na końcu .sma podajesz
public add_bonus_shake(attacker_id,id) { if(player_b_shake[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id)) { if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); write_short(7<<14); write_short(1<<13); write_short(1<<14); message_end(); } } return PLUGIN_HANDLED }
Tutaj masz trzęsienie z kuszy,ale jak chcesz je podkręcić to zmień wartości
w public select class przy mocach pod:
g_haskit[id] = 0
dodajesz:
player_b_shake[id] = 0
w menu klas switch(key) pod daną klasa
player_b_shake[id] = 1
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 17.10.2010 12:39
Złotówka
17.10.2010
Zrobiłem jak mówisz, nawet próbowałem zamiast player_b_shake[attacker_id] dać player_b_shake[id] i nie działa.
diablix
17.10.2010
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0},id);
write_short(255<<14);
write_short(10<<14);
write_short(255<<14);
message_end();
Mi działa
Magnetix
17.10.2010
A czy tego kodu można użyć jako moc dla klasy dzięki której gdy strzelimy do przeciwnika mamy 32%, że zatrzęsie się mu ekran?
Moc ma być ciągle aktywna a nie gdy naładuje się nam pasek. Prosiłbym abyście podali mi kod który mam wstawić.
Z góry dziękuje.
Moc ma być ciągle aktywna a nie gdy naładuje się nam pasek. Prosiłbym abyście podali mi kod który mam wstawić.
Z góry dziękuje.
dRewNoo 17.10.2010
to jest moc aktywna,bez ładowania paska
a żeby dodać to do jakiejś klasy to w public select class w switch(key) tam gdzie masz pod nia moce np. g_haskit[id] = 0 dodajesz player_b_shake[id] = 0 a potem przy case Jakas Klasa tam gdzie jest LoadXP pisze to pod tym dodaj player_b_shake[id] = 1
a żeby dodać to do jakiejś klasy to w public select class w switch(key) tam gdzie masz pod nia moce np. g_haskit[id] = 0 dodajesz player_b_shake[id] = 0 a potem przy case Jakas Klasa tam gdzie jest LoadXP pisze to pod tym dodaj player_b_shake[id] = 1
Adminek AMXX.PL 17.10.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem autora tematu rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem autora tematu rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL