Moc nie dziala
Gniewmen 15.10.2010
Witam zrobiłem klasę, i item/moc dla niej wygląda to tak:
w : new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
na koncu "Wiking"
w: new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
na koncu "Zadajesz +20 obrazen wiecej i 50hp co runde." //opis itemu/mocy dla postaci
potem dodalem klase i wszysko co dla niej potrzebne,dalem jej boron i okazuje sie ze jej nie dostaje moze przez item
w public Odrodzenie(id)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
}
w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 42)
damage+=20;
w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
case 42:
{
if(klasa_gracza[id] == Wiking)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
w : new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
na koncu "Wiking"
w: new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
na koncu "Zadajesz +20 obrazen wiecej i 50hp co runde." //opis itemu/mocy dla postaci
potem dodalem klase i wszysko co dla niej potrzebne,dalem jej boron i okazuje sie ze jej nie dostaje moze przez item
w public Odrodzenie(id)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
}
w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 42)
damage+=20;
w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
case 42:
{
if(klasa_gracza[id] == Wiking)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Blood Angel 15.10.2010
Wszystko wydaje się być normalne.
Wyczyściłem ci te Warnings.
Wyczyściłem ci te Warnings.
Załączone pliki
Gniewmen 16.10.2010
ej bo mam jeszcze problem z lvl bo mam max 1001 a mozna wbic 201 ///
UP// Już wiem co jest z lvl
Użytkownik Gniewmen edytował ten post 16.10.2010 07:56
UP// Już wiem co jest z lvl
Użytkownik Gniewmen edytował ten post 16.10.2010 07:56