Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zakaz wyrzucania broniZakaz wyrzucania broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 redbull123

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:ka
  • Lokalizacja:kalisz
Offline

Napisano 14.10.2010 21:11

Witam
Poszukuje pluginu który blokuje wyrzucanie broni oprócz c4 i mógłby również blokować podnoszenie broni tylko żeby dało się podnieść c4, znalazłem podobny plugin ale nie daje możliwość podnoszenie c4 bo gdy zginiemy nie widać żadnej broni, jeśli by się dało go jakoś przerobić z możliwością podnoszenia c4 proszę o przerobienie go.


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Not buy/drop/pickup weapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define CLASSNAME "armoury_entity"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("drop","cmdDrop");
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
clearWeapons();
blockBuy();
}
public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block");
register_clcmd("cl_setautobuy","block");
register_clcmd("cl_autobuy","block");
register_clcmd("cl_setrebuy","block");
register_clcmd("cl_rebuy","block");
register_clcmd("buy","block");
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1","block");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public cmdDrop(id){
client_print(id, print_center, "#Cstrike_TitlesTXT_Weapon_Cannot_Be_Dropped");
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public block(id){
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public clearWeapons(){
new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME);
while (ent){
disable_weapon(ent);
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", CLASSNAME);
}
}
public fwSetModel(ent){
new szClassName[32];
pev(ent, pev_classname, szClassName, 31);
if(equal(szClassName, "weaponbox")){
disable_weapon(ent);
return FMRES_OVERRIDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
disable_weapon(ent){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,0);
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float®
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)

set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))

return 1
}

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.10.2010 21:31

Spróbuj tak
public fwSetModel(ent, const szModel[]){
    if(contain(szModel, "c4"))
	return FMRES_IGNORED;	

    new szClassName[32];
    pev(ent, pev_classname, szClassName, 31);
    if(equal(szClassName, "weaponbox")){
        disable_weapon(ent);
        return FMRES_OVERRIDE;
    }
    return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

#3 redbull123

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:ka
  • Lokalizacja:kalisz
Offline

Napisano 15.10.2010 15:19

Dzięki działa :) +

Użytkownik redbull123 edytował ten post 15.10.2010 15:19

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych