Neutralizator Granatów
Intex
14.10.2010
Witam
Jak zrobic taki item, który neutralizauje działanie granatów? Czyli np ktoś ma 1/1 z he walnie w kgoś z tym itemem i go nie zabije:) bo ten item go ochrania
Jak zrobic taki item, który neutralizauje działanie granatów? Czyli np ktoś ma 1/1 z he walnie w kgoś z tym itemem i go nie zabije:) bo ten item go ochrania
Blood Angel 14.10.2010
Jeśli chodzi o Cod moda to już jest taki item. Tarcza SWAT.
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty"
Pawex
14.10.2010
Na podstawie Tarczy SWAT
Up. Za dlugo mialem otwarta karte, uprzedzil mnie
Edited by Pawex, 14.10.2010 12:45.
Up. Za dlugo mialem otwarta karte, uprzedzil mnie
Edited by Pawex, 14.10.2010 12:45.
Intex
14.10.2010
Na podstawie Tarczy SWAT
Up. Za dlugo mialem otwarta karte, uprzedzil mnie
no tak ale można prosić kod tej tarczy? bo chce dodać nowy item z tym samym co tarcza SWAT
Jablonka 14.10.2010
Chyba to masz:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
Blood Angel 14.10.2010
@Up
Nie wiesz nie odpowiadaj...
Proszę.
W
Jest
Edited by Blood Angel, 14.10.2010 16:48.
Nie wiesz nie odpowiadaj...
Proszę.
W
public TakeDamage
Jest
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(health < 2)
return HAM_IGNORED;
Edited by Blood Angel, 14.10.2010 16:48.
R3X
14.10.2010
TakeDamage to dobre miejsce na taki kod, ale to co podał Angel nic nie mówi
w miejscu gdzie decydujesz ew. o zabiciu kogoś 1/1 z HE daj warunek czy ma tę Twoją opcję
w miejscu gdzie decydujesz ew. o zabiciu kogoś 1/1 z HE daj warunek czy ma tę Twoją opcję