Witam,
1.Chce zrobić klasę Skeleton i żeby ta klasa była mało widoczna, Jaki to kod i gdzie wkleic?
2.Gdzie dodać do klasy moc ze ta właśnie klasa dostaje 10 obrażeń mniej.
Pozdrawiam i czekam na szybko odpowiedz
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[COD]Specjalna moc dla klasyMoc zeby byc niewidzialny i mniej obrazen od innych
Temat rozp.
bizon112
, 13.10.2010 18:29
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.10.2010 18:29
#2
Napisano 13.10.2010 19:27
1)
Jak masz case klasy to tam dopisujesz :
Na przykład :
Ostatnia liczba , u mnie np. 70 to jest widoczność - ustawiasz od 255(widoczny całkowicie)
2)
W
masz item Tajemnica Wojskowa o kodzie
na tym można (chyba ) się wzorować i zrobić
Jak masz case klasy to tam dopisujesz :
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
Na przykład :
case Skeleton:
{
give_item(id, "jakasbron");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
}
Ostatnia liczba , u mnie np. 70 to jest widoczność - ustawiasz od 255(widoczny całkowicie)
2)
W
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
masz item Tajemnica Wojskowa o kodzie
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
na tym można (chyba ) się wzorować i zrobić
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == NUMER_ITEMU)
damage-=(10.0<damage)? 10.0: damage;
#3
Napisano 13.10.2010 19:31
A jaki kod wkleic zeby dac dla danej klasy moc ze jak przycisnie e to full hp ma
Dodano 18 październik 2010 - 18:29:
refresh
Dodano 18 październik 2010 - 18:29:
refresh
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych