Tabele i lvl
Cookie.
12.10.2010
Witam mam pytanie gdzie i co mam zrobić by w mysql tworzyło się 16 tabel/rekordów do klas a nie tylko 8
Mam tak ze robi mi się 14 bo mam jakiś silnik sma z netu ale jak wezmę czysty silnik sma to robi tylko 8 tabel i właśnie mam pytanie gdzie jest linijka zależna od tego ?
Z góry dz za odpowiedz.
Mam tak ze robi mi się 14 bo mam jakiś silnik sma z netu ale jak wezmę czysty silnik sma to robi tylko 8 tabel i właśnie mam pytanie gdzie jest linijka zależna od tego ?
Z góry dz za odpowiedz.
Cookie.
12.10.2010
ale z tego co czytalem to przy wpisywaniu /klasa powinny sie robic regordy w mysql i nie powinienem sam dodwac klas bo to bylo by bez sensu ze oddzielnej osobie pisze na nowo rekorda ciekawi mnie ocb ze przy wpisywaniu klasa na innych serverach robia sie 16 rekordow a mi tylko 13 ; /
Cookie.
12.10.2010
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2
}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
o tym sposobem dodawalem wdlg poradnika doslownie
sebul
12.10.2010
new lx[13]
Skoro dałeś 13, to będzie robić 13... Musisz tam wpisać 16 dla 15 klas, dla 16 klas wpisz 17.
dRewNoo 13.10.2010
sebul ma racje,jeśli masz 13 klas wpisane,a 16 masz ogólnie,to np. dla X Klas musisz napisac X Klas+1[None] czyli postac bezklasowa:)
Cookie.
13.10.2010
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - Imperium^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. \y%s Level :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
public select_class_menu(id, key)
{
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_resp[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
c_resp[id] = 3
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Templariusz
* 2:Baal
* 3:PainKiller
* 4:Avenger
* 5:Pogromca
* 6:Potepiony
* 7:Siewca
* 8:Pomiot
* 0:Wstecz
*/
new lx[17]
switch (key) {
case 0: { // 1
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Templariusz
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1: { // 2
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
player_class[id] = Baal
LoadXP(id, player_class[id])1
}
case 2: { // 3
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
player_class[id] = PainKiller
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Avenger
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Pogromca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Potepiony
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Siewca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Pomiot
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
proszę.
dRewNoo 13.10.2010
to masz menu z frakcją,nie całe,ale podał ci część,która jest z zawartością to co nacisniesz,to sie wyswietli po 1.Bohaterowie 2.Potwory
Cookie.
13.10.2010
yyy nie???
oto ci chodzi ?
ps. ja nie robie tego gowna bohaterowie i ktos tam bo to dla mnie jest kradzione z innej sieci i dla tej sieci szacun wielki ze cos takie zrobili , dlatego tego nie robie.
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
oto ci chodzi ?
ps. ja nie robie tego gowna bohaterowie i ktos tam bo to dla mnie jest kradzione z innej sieci i dla tej sieci szacun wielki ze cos takie zrobili , dlatego tego nie robie.
sebul
13.10.2010
Chodziło mi bardziej żebyś podał tą pierwszą część od menu... ale już kapnąłem się jak to masz zrobione, dzisiaj później oblukam kod.tak
Dodano 13 październik 2010 - 19:16:
Menu chyba dobre jest, poszukaj innych "new lx[liczba]" (liczba czyli obojętnie jaka liczba) i zobacz czy przypadkiem nie ma tam mniej niż 17.
Użytkownik sebul edytował ten post 13.10.2010 17:58
sebul
13.10.2010
Ja bym jeszcze pokombinował z zmianą menu, czyli te pierwsze menu dał na wzór drugiego, bez cvarów, itp.
Cookie.
15.10.2010
dobra sebul zrobilem zapytanie i kiedy trzeba to je wysylam ale w sma nie znalazlem bledu, ale dz za pomoc problem rozwiazany
Temat do zamkniecia.
Temat do zamkniecia.