←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tabele i lvl

Zablokowany

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 12.10.2010

Witam mam pytanie gdzie i co mam zrobić by w mysql tworzyło się 16 tabel/rekordów do klas a nie tylko 8
Mam tak ze robi mi się 14 bo mam jakiś silnik sma z netu ale jak wezmę czysty silnik sma to robi tylko 8 tabel i właśnie mam pytanie gdzie jest linijka zależna od tego ?
Z góry dz za odpowiedz.
Odpowiedz

dRewNoo - zdjęcie dRewNoo 12.10.2010

nie dodałeś klas do sql
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 12.10.2010

ale z tego co czytalem to przy wpisywaniu /klasa powinny sie robic regordy w mysql i nie powinienem sam dodwac klas bo to bylo by bez sensu ze oddzielnej osobie pisze na nowo rekorda ciekawi mnie ocb ze przy wpisywaniu klasa na innych serverach robia sie 16 rekordow a mi tylko 13 ; /
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.10.2010

Po prostu źle dodałeś nowe klasy...
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 12.10.2010

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1


}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2

}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

o tym sposobem dodawalem wdlg poradnika doslownie
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.10.2010

new lx[13]

Skoro dałeś 13, to będzie robić 13... Musisz tam wpisać 16 dla 15 klas, dla 16 klas wpisz 17.
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 12.10.2010

ale ja tam dalem 17 a nie 13, a to jest pokazany przyklad z neta
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.10.2010

Pokaż całe swoje menu.
Odpowiedz

dRewNoo - zdjęcie dRewNoo 13.10.2010

sebul ma racje,jeśli masz 13 klas wpisane,a 16 masz ogólnie,to np. dla X Klas musisz napisac X Klas+1[None] czyli postac bezklasowa:)
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 13.10.2010

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - Imperium^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. \y%s Level :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_resp[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
c_resp[id] = 3
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Templariusz
* 2:Baal
* 3:PainKiller
* 4:Avenger
* 5:Pogromca
* 6:Potepiony
* 7:Siewca
* 8:Pomiot
* 0:Wstecz
*/
new lx[17]
switch (key) {
case 0: { // 1
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Templariusz
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1: { // 2
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
player_class[id] = Baal
LoadXP(id, player_class[id])1
}
case 2: { // 3
//if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
player_class[id] = PainKiller
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Avenger
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Pogromca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Potepiony
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Siewca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Pomiot
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


proszę.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 13.10.2010

A ta pierwsza część menu? Czyli do wyboru "frakcji"?
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 13.10.2010

tak
Użytkownik Cookie. edytował ten post 13.10.2010 17:03
Odpowiedz

dRewNoo - zdjęcie dRewNoo 13.10.2010

to masz menu z frakcją,nie całe,ale podał ci część,która jest z zawartością to co nacisniesz,to sie wyswietli po 1.Bohaterowie 2.Potwory
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 13.10.2010

yyy nie???
		}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Klase - Legiony Potepionych: \r^n\r1. \yTemplariusz Level :\r%i^n2. \yBaal Level :\r%i^n3. \yPainKiller Level :\r%i^n4. \yAvenger Level :\r%i^n5. \yPogromca Level :\r%i^n6. \yPotepiony Level :\r%i^n7. \ySiewca Level :\r%i^n8. \yPomiot Level :\r%i^n^n0.\yWstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}

oto ci chodzi ?
ps. ja nie robie tego gowna bohaterowie i ktos tam bo to dla mnie jest kradzione z innej sieci i dla tej sieci szacun wielki ze cos takie zrobili , dlatego tego nie robie.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 13.10.2010

tak

Chodziło mi bardziej żebyś podał tą pierwszą część od menu... ale już kapnąłem się jak to masz zrobione, dzisiaj później oblukam kod.

Dodano 13 październik 2010 - 19:16:
Menu chyba dobre jest, poszukaj innych "new lx[liczba]" (liczba czyli obojętnie jaka liczba) i zobacz czy przypadkiem nie ma tam mniej niż 17.
Użytkownik sebul edytował ten post 13.10.2010 17:58
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 13.10.2010

ymm nie wszedzie pisze mi "new lx[17]"
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 13.10.2010

Ja bym jeszcze pokombinował z zmianą menu, czyli te pierwsze menu dał na wzór drugiego, bez cvarów, itp.
Odpowiedz

  • +
  • -
Cookie. - zdjęcie Cookie. 15.10.2010

dobra sebul zrobilem zapytanie i kiedy trzeba to je wysylam ale w sma nie znalazlem bledu, ale dz za pomoc problem rozwiazany
Temat do zamkniecia.
Odpowiedz
Zablokowany