Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Bazooka COd Mod
Temat rozp. Intex, 11.10.2010 15:55
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 11.10.2010 17:22
ostatnio rozbiłem szklaną kule :<
dałeś to pewnie w evencie spawnu ale pewnie pre a nie post i server sobie leży bo plugin zanim dałem to sprawdzałem dokładnie
dałeś to pewnie w evencie spawnu ale pewnie pre a nie post i server sobie leży bo plugin zanim dałem to sprawdzałem dokładnie
#4
Napisano 11.10.2010 17:44
sma dać...
#6
Napisano 11.10.2010 18:45
jak wywalisz dodawanie z sma coda czy jak wyłączysz mojego pluga od bazooki to działa bo to jest różnica
#8
Napisano 19.10.2010 17:56
Człowieku w 1 swoim poście masz link . Łatwiej tego nie da się wytłumaczyć
Ale dobra
Nie pamiętam dokładnie jak coś bo jestem na komie
Musisz tą linijkę od bazooki dać pod ostatnim #define potem gdzieś w
dawałem chyba pod
i przy case klasy ja tak mam i działa .
Ale dobra
Nie pamiętam dokładnie jak coś bo jestem na komie
Musisz tą linijkę od bazooki dać pod ostatnim #define potem gdzieś w
public Odrodzenie(id)
dawałem chyba pod
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
i przy case klasy ja tak mam i działa .