Wielkie dzięki Dark
Dodano 10 październik 2010 - 17:08:a ja kmasz jeszcze troche czasu to zobacz czemu 2 ostatnie klasy mi niedzialaja ok.
Dodano 10 październik 2010 - 19:34:refresh..
Dodano 11 październik 2010 - 13:13:refresh..
Dodano 11 październik 2010 - 14:17:enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Partyzant, Szpieg, Szturmowiec, StrzelecWsparcia, LekkiZolnierz, Rebeliant, Ninja, AwpPlatinum, Major, Kapitan};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 110, 135, 125, 120};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.4, 1.35, 1.1, 1.2};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 0, 150, 50, 0, 25, 50, 150, 125, 250};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (
VIP)",
"Partyzant",
"Szpieg",
"Szturmowiec",
"Strzelec Wsparcia",
"Lekki Zolniez",
"Rebeliant",
"Terorysta (
VIP)",
"AwpPlatinum (
VIP)",
"Major (naprawa)",
"Kapitan (
VIP)"
};
case Major:
{
give_item(id, "weapon_Famas");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Kapitan:
{
give_item(id, "weapon_Famas");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
}
Jak niechcecie pobierac sma to proszę powiedzcie gdzie tu jest blad ??? czy tto ze klasa niema nic to moze miec zwiazek z modulami?
oto moj modules ini