Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
+10 hp za każde zabicie
#2
Napisano 10.10.2010 15:20
Wlasciwie to masz racje, ale mi bylo tak wygodniej
Użytkownik Pawex edytował ten post 11.10.2010 17:26
#3
Napisano 11.10.2010 17:23
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
set_user_health(attacker,((zdrowie+20)<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? (zdrowie+20): maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]);
Bo po co Tworzyć nową zmienną..
Użytkownik grankee edytował ten post 11.10.2010 17:23
#4
Napisano 11.10.2010 19:49
Intex, +20 w kodzie zmień na +10.
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 11.10.2010 19:49
Znany jako oeN.
#6
Napisano 11.10.2010 21:50
#7
Napisano 12.10.2010 09:27
W public Death()
I to da tak. Jak masz 100 hp full i zabijesz 1 to bedziesz mial 110.
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 09:27
#9
Napisano 12.10.2010 14:47
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
To będzie git.
Znany jako oeN.
#11
Napisano 12.10.2010 15:42
Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
To będzie git.
Yhy, na bank.
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
#13
Napisano 12.10.2010 16:58
Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.
Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA) { new zdrowie = get_user_health(attacker) set_user_health(attacker,zdrowie +10) set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 ) }I teraz masz na stale
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...
Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 16:59
#14
Napisano 12.10.2010 17:02
Mam pewien pomysl, ale nie wiem czy wypali z tym na zawsze.
Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.
Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA) { new zdrowie = get_user_health(attacker) set_user_health(attacker,zdrowie +10) set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 ) }I teraz masz na stale
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...
Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias
Ja na razie testuje czy działa:) ale będzie dostawał 1hp:) i tylko w klasie premmium a te kupują osoby które grać nie potrafia:P
#15
Napisano 12.10.2010 17:05
a te kupują osoby które grać nie potrafia:P
Jak mialem serwer to tez takie cos widzialem
#17
Napisano 12.10.2010 17:38
#19
Napisano 12.10.2010 18:53
Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.
#20
Napisano 12.10.2010 18:57
Troche o nVault - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.
eeeee gdybym ja jeszce wiedział jak to się przerabia:P
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych