Przerobienie mocy klas,przedmiotow
dRewNoo 09.10.2010
2) Jak moc fireballa u Maga,aby zamiast ładowania na nożu,mógł wykonywać fireball co 10 sekund,bez paska ładowania,niezależnie od jakiej broni?
3) Jak zwiększyć obrażenia itemu Sword?
4) Jak zwiększyć obrażenia noży rzucających u Ninjy za pomocą R?
5) Jak przerobić item Knife Ruby,aby zamiast prawego przycisku,została użyta teleportacja,to gdy nacisniesz dopiero E to się teleportujesz
6) Jak dodać do maga Auto BH?
Użytkownik dRewNoo edytował ten post 09.10.2010 11:03
KariiO
09.10.2010
1) Jak przerobić long jump u paladyna,zamiast tych skoków np. 5 na rundę mógł robić long jump ten co 5 sekund,bez limitu?
2) Jak moc fireballa u Maga,aby zamiast ładowania na nożu,mógł wykonywać fireball co 10 sekund,bez paska ładowania,niezależnie od jakiej broni?
3) Jak zwiększyć obrażenia itemu Sword?
4) Jak zwiększyć obrażenia noży rzucających u Ninjy za pomocą R?
5) Jak przerobić item Knife Ruby,aby zamiast prawego przycisku,została użyta teleportacja,to gdy nacisniesz dopiero E to się teleportujesz
6) Jak dodać do maga Auto BH?
if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE ) change_health(id,-X,attacker_id,"world")W miejsce X wstaw ile ma dodatkowo odjąć HP.Domyślnie jest 35.
KariiO
09.10.2010
1) Jak przerobić long jump u paladyna,zamiast tych skoków np. 5 na rundę mógł robić long jump ten co 5 sekund,bez limitu?
2) Jak moc fireballa u Maga,aby zamiast ładowania na nożu,mógł wykonywać fireball co 10 sekund,bez paska ładowania,niezależnie od jakiej broni?3) Jak zwiększyć obrażenia itemu Sword?
4) Jak zwiększyć obrażenia noży rzucających u Ninjy za pomocą R?
5) Jak przerobić item Knife Ruby,aby zamiast prawego przycisku,została użyta teleportacja,to gdy nacisniesz dopiero E to się teleportujesz
6) Jak dodać do maga Auto BH?
public Prethink_Blink(id) { if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id]) } } return PLUGIN_CONTINUE }A dokładniej ta linijka:
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)