Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Granaty Cod
#2
Napisano 08.10.2010 18:02
a tu funkcja
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA) // to będzie 1/1 z HE u TWOJEJ_KLASY
damage = float(health);
}
#3
Napisano 08.10.2010 18:03
Masz przeciez taki item, wystarczy za
if (informacje_przedmiotu_gracza[id] == NR.CASE)Dac:
if (klasa_gracza[id] == TwojaKLASA)
Dokladnie:
Troche pudru
Użytkownik Pawex edytował ten post 08.10.2010 18:05
#5
Napisano 08.10.2010 18:06
#7
Napisano 08.10.2010 18:51
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}
#8
Napisano 08.10.2010 19:37
a spróbuj to
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}
Jak to dodałem to sie nie chce skompilować ;/
#9
Napisano 08.10.2010 20:25
#11
Napisano 08.10.2010 20:45
#12
Napisano 08.10.2010 20:56
#13
Napisano 08.10.2010 21:09
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432
Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 1338
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Piotrek\Desktop\codgj\cod\QTM_CodMod.amx (compile failed).
#14
Napisano 08.10.2010 21:12
Warning: Loose indentation on line 432
2 Nie znaczace waringi o zlej tabulacji...
Pokaz linie 1338
#15
Napisano 08.10.2010 21:16
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == General)
damage = float(health);
ta linia 1338 to jest to pogrubione i podkreślone
#16
Napisano 08.10.2010 21:20
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432
Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 1338
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Piotrek\Desktop\codgj\cod\QTM_CodMod.amx (compile failed).
to daj bo tam za duzo nawiasów było
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}
#18
Napisano 09.10.2010 08:48
#20
Napisano 09.10.2010 09:55
new health = get_user_health(id)
Daj to na poczatku takedamage.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych