Sprawdzanie czy gracz to steam
Pittero
08.10.2010
get_user_authid(id,auth,31);Tak pobieram gracza STEAM ID, teraz jak sprawdzic czy dany gracz to steam czy non steam tzn VALVE_ID_LAN lub STEAM_ID_LAN
Użytkownik Pittero edytował ten post 08.10.2010 16:32
DarkGL
08.10.2010
stock bool: is_user_steam(id) { static pcv_dp_r_id_provider; pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider"); server_cmd("dp_clientinfo %d", id); server_exec(); static uClient; uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider); if ( uClient == 2) return true; return false; }lub
is_user_steam(id) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Pittero
09.10.2010
DarlGL jesli gracz spelnia warunek if ( uClient == 2)
to jest steam >|??
to jest steam >|??
DarkGL
09.10.2010
tzn to działa tak że gdy dproto zostawia dobry sid dla graczy steam nie zmienia go nie generuje czy coś to tak to jest steam
Pittero
12.10.2010
Nie rozumiem, uzylem twoj kod z tego linku i cos zle weryfikuje bo gracza z Valve_id_lan uznaje jako steam...
Macie jakies pomysly na dproto?
Dodano 13 październik 2010 - 22:12:
Tak zrobilem stocka i graczowi VALVE_ID_LAN daje true...
Macie jakies pomysly na dproto?
Dodano 13 październik 2010 - 22:12:
stock bool:is_user_steam(id){
new authid[32], ip[32];
get_user_authid(id, authid, 31)
get_user_ip(id, ip, 31, 1)
if(containi(authid, "VALVE_ID_LAN") != -1 || containi(authid, "STEAM_ID_LAN") != -1 || containi(authid,"ID_PENDING") != -1 || containi(authid, "HLTV") != -1 || containi(authid, ip) != -1)
{
return false;
}
if(containi(authid, "STEAM_0:0") != -1 || containi(authid, "STEAM_0:1") != -1)
{
return true;
}
return false;
}
Tak zrobilem stocka i graczowi VALVE_ID_LAN daje true...
grankee
13.10.2010
stock bool:is_user_steam(id){
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
return containi(authid,":")!=-1 ? true : false
}
Użytkownik grankee edytował ten post 13.10.2010 23:23
Pittero
13.10.2010
A dproto generuje jakis steam id graczom non steam ?stock bool:is_user_steam(id){
new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)
return containi(authid,":")!=-1 ? true : false
}
Pittero
14.10.2010
Ale jak? W pluginie logow pokazuje mi STEAM_ID_LAN, or VALVE_ID_LANsprawdz czy dziala po prostu
A ten stock wyzej valve_id_lan uznaje jako steam.
Pittero
14.10.2010
Uzylem to ale nie dziala jak nalezy:d... Gotowe funkcję -> is_user_steam
grankee
14.10.2010
nie wiem jak jest u Ciebie,ale zwykle orpheu pokazuje steam0:0:321321312 a dla nonsteam STEAM_ID_LAN
hardbot 14.10.2010
Sorki że się tak wbije tutaj z moim pytaniem ale mam coś z nim związanego
Dało by takiego skrypta wyrobić co sprawdza i wysyła info do gracza że jest steam bądź nie jest?
piszę coś na say i wysywła mi info
Tak masz Steam == jeśli gracz go ma
Nie masz Steam == jeśli gracz nie ma
Dało by takiego skrypta wyrobić co sprawdza i wysyła info do gracza że jest steam bądź nie jest?
piszę coś na say i wysywła mi info
Tak masz Steam == jeśli gracz go ma
Nie masz Steam == jeśli gracz nie ma
G[o]Q
14.10.2010
tak mozna nawet zrobic podzial na say ze jest cos takiego
[Steam] nick: wiadomosc
[Steam] nick: wiadomosc
hardbot 14.10.2010
Wiem że się da tylko nie wiem jak i tutaj zaczyna się kręta ścieżka
Dziękować Pittero
Dziękować Pittero
DarkGL
15.10.2010
najlepiej dodać na końcu plugins.ini
#include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say","sayhandle"); } public sayhandle(id){ new text[192] read_argv(1,text,191) if(equal(text,"")){ return PLUGIN_HANDLED; } new name[128]; get_user_name(id,name,127) client_print(0,print_chat,"[%s] %s: %s",is_user_steam(id) ? "STEAM" : "NONSTEAM",name,text); return PLUGIN_HANDLED; } stock bool:is_user_steam(id){ new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) return containi(authid,":")!=-1 ? true : false }
grankee
15.10.2010
darkgl nie wiem czemu ale już któryś raz myślisz, że w ten sposób da się coś dopisać przed dwukropkiem przechwycajac say. Znaczy niby da się, ale wiadomość taką zobaczą i żywi i martwi w każdym przypadku a nick nie będzie miał koloru.