Niewidzialność dla wybranej klasy
Azahiel
08.10.2010
Cześć.
Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.
Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.
No i przystępujemy do pracy:
W funkcji CurWeapon(id) szukamy:
I zaraz po tym dodajemy:
W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:
Krótkie objaśnienia:
w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.
weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)
kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).
Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość
Użytkownik Azahiel edytował ten post 08.10.2010 11:24
Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.
Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.
No i przystępujemy do pracy:
W funkcji CurWeapon(id) szukamy:
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Krótkie objaśnienia:
w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.
weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)
kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).
Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość
Użytkownik Azahiel edytował ten post 08.10.2010 11:24
Pawex
08.10.2010
Bardzo fajny pomysl, nie wpadlem na takie cos bo bym sobie to tez zrobil Masz plusa, bo dzięki twojemu pomyslowi zrobie cos podobnego
BaLLooN
09.10.2010
Fajne, lecz mam mały problem. Jak robię wszystko według tutorialu to jak kompiluje pokazuje mi 2 ostrzeżenia. Wchodzę na serwer i jak się kogoś pytam "Jestem Widzialny" to uzyskuje odp. "Nie". Pomóżcie mi to zrobić
BaLLooN
10.10.2010
Wczoraj jakoś pokombinowałem. To tu powklejałem ,tu pousuwałem i działa
ShoWmaN
14.10.2010
A nie łatwiej przy case klasy dopisać
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); [zamiast 255 podajemy swoją wartość]
ja mam np. tak:
case Klasa której nie znacie:
{
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"weapon_hegrenade")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 155);
a jak chcecie niewidzialność to dajecie 0d 13 do 5 najlepszy efekt ;]
Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 14.10.2010 19:11
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); [zamiast 255 podajemy swoją wartość]
ja mam np. tak:
case Klasa której nie znacie:
{
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"weapon_hegrenade")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 155);
a jak chcecie niewidzialność to dajecie 0d 13 do 5 najlepszy efekt ;]
Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 14.10.2010 19:11
MieTeK_
14.10.2010
Poradnik jest o tym jak dać niewidzialność dla klasy gdy używa określonej broni
Cypis'
18.10.2010
a zamiast pisac kazdej broni zrobilem tak :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr && weapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr && (weapon != CSW_KNIFE))
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
Batonik
22.10.2010
A co zrobić jeżeli dana klasa ginie z nożem, a wcześniej została wybrana inna klasa i ta wybrana klasa jest niewidzialna ?
NieMaMnie
01.04.2011
ale można dać i tak
testowałem u siebie - działało
daje to w public CmdStart(id, uc_handle)
testowałem u siebie - działało
daje to w public CmdStart(id, uc_handle)
if(klasa_gracza[id] == klase_podajesz_sam) { if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }