Plugin na respawn graczy.
kondzixd 06.10.2010
Mógł by mi ktoś tak przerobić aby było odliczanie i żebym mógł wybrać co ile sek. jest gracz respiony?
Edited by kondzixd, 06.10.2010 15:21.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> public respawn_player(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } }
Edited by kondzixd, 06.10.2010 15:21.
;((
06.10.2010
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Odrodzenie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" new Odliczanie public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","func_death","a") } public func_death() set_task(10.0, "r_spawn", read_data(2)) public r_spawn(id) spawn(id) public UruchomOdliczanie(id) { set_user_gravity(0, 1.0) // Odliczanie = 10 if(task_exists(0 + 3431)) { remove_task(0 + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", 0 + 3431, _, _, "b") return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec() { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(0, "Za %d zostaniesz odrodzony", Odliczanie) Odliczanie -= 1 if(Odliczanie <= 0) { set_user_gravity(0, 1.0); } }
Edited by dMNq., 06.10.2010 18:07.
Zapalka
06.10.2010
Proszę
Ty chcesz żebyśmy ci zrobili aby samo wskrzeszało po danym czasie, czy sam sobie już resztę zrobisz? Bo zrozumiałem to tak, żeby ci tylko przerobić aby można było ustawić co ile ma wskrzeszać
Jak chcesz coś jeszcze to napisz.
Ty chcesz żebyśmy ci zrobili aby samo wskrzeszało po danym czasie, czy sam sobie już resztę zrobisz? Bo zrozumiałem to tak, żeby ci tylko przerobić aby można było ustawić co ile ma wskrzeszać
Jak chcesz coś jeszcze to napisz.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new czas;
public plugin_init()
{
czas = register_cvar("respawn_czas", "5.0");
}
public respawn()
{
set_task(czas,"respawn_player")
}
public respawn_player(id)
{
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)
if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
}
kondzixd 07.10.2010
Bo ja sie na tym nie znam wcale i chce zeby wskrzeszalo ludzi i jak to mozliwe zeby odliczalo.
@edit
A i jeszcze jak to mozliwe to chce zeby po pierwszym kilu respilo po 2 sek. jak cie 2 raz zabija to 6 sek. a jak 3 to 10 sek.
Edited by kondzixd, 07.10.2010 15:17.
@edit
A i jeszcze jak to mozliwe to chce zeby po pierwszym kilu respilo po 2 sek. jak cie 2 raz zabija to 6 sek. a jak 3 to 10 sek.
Edited by kondzixd, 07.10.2010 15:17.