cod klasa + item
K1cK_PL
05.10.2010
Witam . mam w codzie rozne klasy ale niwiem jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd
czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dodawac itemy do klas???
z gory thx
czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dodawac itemy do klas???
z gory thx
CSVision
05.10.2010
dobra powiedzmy masz tutaj jakis przedmiot, ktory chcesz dac dla klasy
np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
najlatwiej dodac go do klasy w ten sposob
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy)
tutaj nie ma co sie rozpisywac wszystko proste
np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
najlatwiej dodac go do klasy w ten sposob
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy)
tutaj nie ma co sie rozpisywac wszystko proste
K1cK_PL
06.10.2010
case Ninja:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 ;
}
mam taka klase i jak ma wygladac tu np. Wyszkolenie sanitarne
proszę o pokazanie na tej klasie
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 ;
}
mam taka klase i jak ma wygladac tu np. Wyszkolenie sanitarne
proszę o pokazanie na tej klasie
Pawex
06.10.2010
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy
To tylko wykona moc funkcji tego itema w klasie, a nie doda mu itemka Trzeba zrobic cos takiego plus w odrodzeniu zeby dawalo mu tego itemka, jak go wywali bedzie mogl zdobyc inny, ale moc tamtego i tak bedzie sie wykonywala (Zalezy jeszcze jaki item bo jak mu tasz pulki a dostanie te slabsze to chyba zadzialaja slabsze tylko ).
To tylko wykona moc funkcji tego itema w klasie, a nie doda mu itemka Trzeba zrobic cos takiego plus w odrodzeniu zeby dawalo mu tego itemka, jak go wywali bedzie mogl zdobyc inny, ale moc tamtego i tak bedzie sie wykonywala (Zalezy jeszcze jaki item bo jak mu tasz pulki a dostanie te slabsze to chyba zadzialaja slabsze tylko ).
K1cK_PL
06.10.2010
oto mi chodyi zeby to mialo w sobie a po zabiciu kogos dostanie sie inz item
np mam klase komandos i on ma ze zabija na 1 cos z noze ale moze miec tez inny item
np mam klase komandos i on ma ze zabija na 1 cos z noze ale moze miec tez inny item
Pawex
06.10.2010
O jap****ole...
Moc do klasy to dodajesz w odpowiednim publicu, zalezy od czego ma byc ta moc.. Np jesli od zabijania na hita to w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dajesz to:
Poprawka Cytatu
Użytkownik Pawex edytował ten post 06.10.2010 16:30
To zastanow sie chlopaku czy chcesz dodac item do klasy czy moc do klasy...jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd
Moc do klasy to dodajesz w odpowiednim publicu, zalezy od czego ma byc ta moc.. Np jesli od zabijania na hita to w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dajesz to:
if(weapon == TWOJA_BRON) // Duzymi literami { if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && random(2) == 1) // Dokladnie tak jak sie klasa nazywa. Najczesciej 1 litera duza, a reszta malych. damage = float(health); }
Poprawka Cytatu
Użytkownik Pawex edytował ten post 06.10.2010 16:30
K1cK_PL
06.10.2010
ok a np ja kchce klasie dodac buty szturmowego to zrobilem tak:
zmieniloem to :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
i nadal nie dziala niewiem czemu.
zmieniloem to :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
i nadal nie dziala niewiem czemu.
Pawex
06.10.2010
Bo na 1 slychac i to co zmieniles to tego nie rusaj... Popraw na to z else, a o ile pamietam to musisz to dac albo w odrodzeniu w case klasy albo na gorze cos takieg:
I to tyle. Klasa bedzie miala wtedy moc butow szturmowego.
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA) set_user_footsteps(id, 2);
I to tyle. Klasa bedzie miala wtedy moc butow szturmowego.
CSVision
06.10.2010
to co ja napisalem daje na pewno moc do klasy i na pewno dziala mam tak u siebie
K1cK_PL
06.10.2010
no juz poprawiam.
csvision mi to cos niedziala to twoje niewiem czemu . daj jakis przyklad jak to zrobic ok
csvision mi to cos niedziala to twoje niewiem czemu . daj jakis przyklad jak to zrobic ok
K1cK_PL
06.10.2010
ok mam ale mam 1 blad i niewiem jak go naprawic
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23 || klasa_gracza[id] == Ninja
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
gdzie tu jest blad
pokazuje mi ze tu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
error 1
505 : error 001 . expected token ">" but found "if"
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23 || klasa_gracza[id] == Ninja
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
gdzie tu jest blad
pokazuje mi ze tu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
error 1
505 : error 001 . expected token ">" but found "if"