←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

cod klasa + item

Zablokowany

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 05.10.2010

Witam . mam w codzie rozne klasy ale niwiem jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd
czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dodawac itemy do klas???
z gory thx
Odpowiedz

  • +
  • -
CSVision - zdjęcie CSVision 05.10.2010

dobra powiedzmy masz tutaj jakis przedmiot, ktory chcesz dac dla klasy

np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)


najlatwiej dodac go do klasy w ten sposob

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy)


tutaj nie ma co sie rozpisywac wszystko proste
Odpowiedz

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 06.10.2010

case Ninja:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 ;

}

mam taka klase i jak ma wygladac tu np. Wyszkolenie sanitarne
proszę o pokazanie na tej klasie
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 06.10.2010

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy

To tylko wykona moc funkcji tego itema w klasie, a nie doda mu itemka :o Trzeba zrobic cos takiego plus w odrodzeniu zeby dawalo mu tego itemka, jak go wywali bedzie mogl zdobyc inny, ale moc tamtego i tak bedzie sie wykonywala (Zalezy jeszcze jaki item bo jak mu tasz pulki a dostanie te slabsze to chyba zadzialaja slabsze tylko :o).
Odpowiedz

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 06.10.2010

oto mi chodyi zeby to mialo w sobie a po zabiciu kogos dostanie sie inz item
np mam klase komandos i on ma ze zabija na 1 cos z noze ale moze miec tez inny item
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 06.10.2010

O jap****ole...

jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd

To zastanow sie chlopaku czy chcesz dodac item do klasy czy moc do klasy...

Moc do klasy to dodajesz w odpowiednim publicu, zalezy od czego ma byc ta moc.. Np jesli od zabijania na hita to w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dajesz to:
if(weapon == TWOJA_BRON) // Duzymi literami
	{
		
		if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && random(2) == 1) // Dokladnie tak jak sie klasa nazywa. Najczesciej 1 litera duza, a reszta malych.
			damage = float(health);
	}

Poprawka Cytatu :o
Użytkownik Pawex edytował ten post 06.10.2010 16:30
Odpowiedz

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 06.10.2010

ok a np ja kchce klasie dodac buty szturmowego to zrobilem tak:

zmieniloem to :

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);


na to:



if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);


i nadal nie dziala niewiem czemu.
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 06.10.2010

Bo na 1 slychac i to co zmieniles to tego nie rusaj... Popraw na to z else, a o ile pamietam to musisz to dac albo w odrodzeniu w case klasy albo na gorze cos takieg:
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
set_user_footsteps(id, 2);

I to tyle. Klasa bedzie miala wtedy moc butow szturmowego.
Odpowiedz

  • +
  • -
CSVision - zdjęcie CSVision 06.10.2010

to co ja napisalem daje na pewno moc do klasy i na pewno dziala mam tak u siebie
Odpowiedz

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 06.10.2010

no juz poprawiam.
csvision mi to cos niedziala to twoje niewiem czemu . daj jakis przyklad jak to zrobic ok
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 06.10.2010

Dziala, to daje moc itemu do klasy.
Odpowiedz

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 06.10.2010

ok mam ale mam 1 blad i niewiem jak go naprawic


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23 || klasa_gracza[id] == Ninja

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);


gdzie tu jest blad

pokazuje mi ze tu:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)


error 1
505 : error 001 . expected token ">" but found "if"
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 06.10.2010

Po Ninja zamknij nawias :o
Odpowiedz

  • +
  • -
K1cK_PL - zdjęcie K1cK_PL 08.10.2010

Thx Pawex oraz csvision

Dodano 08 październik 2010 - 22:00:
CLOSE
Odpowiedz
Zablokowany