←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodatek
Dodanie niewidzialności na nożu

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 03.10.2010

Witam. W tym temacie przedstawię Wam jak w łatwy sposób dodać danej klasie niewidzialność na nożu (bez żadnego ładowania). No to zaczynamy.
Spoiler

No i koniec ;] Chyba w miarę zrozumiale napisałem.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.04.2011 16:27
Odpowiedz

  • +
  • -
zbyszeq - zdjęcie zbyszeq 04.10.2010

Przyda się szczególnie dla nowych w tym zakresie userów.
Ładnie wytłumaczone + dla Ciebie.
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 05.10.2010

A nie lepiej po prostu do mocy na nożu dodać:

case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}


I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 22:10
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 05.10.2010

A nie lepiej po prostu do mocy na nożu dodać:

case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}


I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F

No to zrób tak i zobaczymy czy na to samo wyjdzie... Jeśli zrobisz tak jak napisałeś, to:
po 1. gdy będziesz biegł, to najpierw będziesz musiał na chwilę przystanąć, żebyś "zniknąć".
po 2. nie będziesz mógł nadać dodatkowo klasie innej mocy na nożu ^^
Wybór pozostawiam innym, ale mogę się założyć, że każdy wolałby aby niewidzialność działała od razu po wyciągnięciu noża, bo te przystawanie naprawdę by denerwowało i denerwuje, przynajmniej mnie, bo już taki sposób jak podałeś sprawdzałem.
Użytkownik sebul edytował ten post 05.10.2010 22:32
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 05.10.2010

@Up

To jak ma Zabójca, że gdy wyciągnie nóż to robi się niewidzialny i może tak biegać? ;]
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 23:15
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 05.10.2010

Ten podstawowy zabójca ma moc na nożu, że po iluś tam sek. staje się niewidzialny na nożu, gdy wyciągnie inną broń robi się widoczny, ale może znowu wyciągnąć nóż i po iluś tam sek. znowu stanie się niewidzialny. Napisałeś, że po co robić nową moc i wklejać tyle kodu, skoro można dać taką samą moc jaką ma Zabójca i ładowanie paska dać na 0.1, a robiąc tak, przyznam Ci rację, że też na nożu będzie się nie widzialnym, ale zawsze po wyciągnięciu noża, będziesz musiał na chwilę stanąć w miejscu, żeby moc się aktywowała, bo nawet te 0.1 przecież ileś trwa... Jeśli zrobisz tak jak ja napisałem, to po prostu wyciągasz nóż i już jesteś niewidzialny, nie musisz na nic czekać, itp. a do tego można jeszcze dać jakąś moc na nożu, bo ta niewidzialność na nożu po prostu będzie "wbudowana" w daną klasę. Zresztą najlepiej zrobisz sprawdzając te dwie opcje, najpierw zrób tak jak napisałeś, a później sprawdź mój sposób ^^
Użytkownik sebul edytował ten post 06.10.2010 00:38
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 06.10.2010

No dobra, teraz rozumiem. Nie rozumiałem co miałeś na myśli przez "stanąć klasą". ; d
Odpowiedz

  • +
  • -
eRBeKa# - zdjęcie eRBeKa# 10.10.2010

Zapomniales dodac aby przed
player_class[id] = Nazwa_Klasy
dodac
g_niewidka[id] = 1

Użytkownik R_B_K edytował ten post 10.10.2010 19:06
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 10.10.2010

Zapomniales dodac aby przed

player_class[id] = Nazwa_Klasy
dodac
g_niewidka[id] = 1

Nic nie zapomniałem dodać, tak jak napisałem jest dobrze. To co Ty napisałeś, to raczej wychodzi na to, że każda klasa na nożu miała by niewidzialność... A tak w ogóle to skąd to
g_niewidka[id] = 1

??
Użytkownik sebul edytował ten post 10.10.2010 19:14
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 11.10.2010

Zapomniales dodac aby przed

player_class[id] = Nazwa_Klasy
dodac
g_niewidka[id] = 1


Yyyy...

if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}


Nie wiesz? Nie pisz.
Odpowiedz

  • +
  • -
WizZi - zdjęcie WizZi 19.10.2010

hymmm a na ile jest ta niewidzialność zredukowana jeżeli standardowa niewidzialność to 255 jak sie nie myle ;d
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 19.10.2010

Ta niewidzialność zredukowana jest do 10, a jeśli chcesz to zmienić, to po prostu szukasz
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}

i w linijce
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)

10 zmieniasz na tyle ile chcesz.
Odpowiedz

  • +
  • -
WizZi - zdjęcie WizZi 20.10.2010

jak dodaje do funkcji CurWeapon :
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
to kazda klasa strzela z noza...
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.10.2010

O matko...
A nie pomyślałeś o tym, że to "Twoja_Klasa" trzeba zamienić na nazwę Twojej klasy? Czyli, np. "Mag"...
Odpowiedz

  • +
  • -
WizZi - zdjęcie WizZi 20.10.2010

omfg wiem! zmieniłem dałem przykład jak zrobiłem... Wpisałem klasa assasin i nie działa kazdy strzela z noza, nie da sie podlożyć bomby, nie da sie naladować nożem i dużo takich błędów. Co mam zrobić żeby to sprawnie działało ???:( :help:
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 16:29
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.10.2010

omfg wiem! zmieniłem dałem przykład jak zrobiłem... Wpisałem klasa assasin i nie działa kazdy strzela z noza, nie da sie podlożyć bomby, nie da sie naladować nożem i dużo takich błędów. Co mam zrobić żeby to sprawnie działało ???:( :help:

Wgrać poprawnie ^^
To nie moja wina, że coś popsułeś (delikatnie mówiąc) i raczej nie ma na to innej rady jak po prostu prawidłowe dodanie mocy według instrukcji. A na pewno wszystko działa, bo sam testowałem.
Odpowiedz

  • +
  • -
WizZi - zdjęcie WizZi 20.10.2010

Srry działa mój błąd! :D +4 you

Edit

ale cos zle dziala bo jak zmienie na noz i pozniej np na jakas bron to jestem nadal niewidzialny a powinno byc, ze tylko na nozu niewidzialny :( nie wiem ocb juz...

Edit2

Nie wiem czemu ale ja mam inaczej niż w poradniku ja w public curweapon mam :
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0
if(player_class[id] == Assasin)
niewidkaassasin[id] = 1

te else on_knife[id]=0 <-- jak to usune to kazda klasa moze tylko miec noz :D
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 21:58
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.10.2010

Tego else w ogóle nie ruszasz... I czy aby na pewno robisz to tak jak napisałem?

dalej w tej samej funkcji szukamy

if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1

zamieniamy na
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}

Odpowiedz

  • +
  • -
WizZi - zdjęcie WizZi 20.10.2010

jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad xD Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?

mam tak :
        if(weapon == CSW_KNIFE)
	on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0

Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 22:19
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 20.10.2010

jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad xD Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?

Jeśli wszystkie "niewidka" zmienisz na "niewidkaassasin" to "jeden dziad", ale pamiętaj wszystko...

mam tak :

        if(weapon == CSW_KNIFE)
	on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0

Czyli dajesz tak
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // nazwa Twojej klasy, która ma mieć tą niewidzialność na nożu
niewidka[id] = 1 // tutaj wpisujesz to co masz u siebie, czyli chociażby to "niewidkaassasin"
}
else on_knife[id]=0
Odpowiedz