Dodanie niewidzialności na nożu
sebul
03.10.2010
Witam. W tym temacie przedstawię Wam jak w łatwy sposób dodać danej klasie niewidzialność na nożu (bez żadnego ładowania). No to zaczynamy.
No i koniec ;] Chyba w miarę zrozumiale napisałem.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.04.2011 16:27
Spoiler
No i koniec ;] Chyba w miarę zrozumiale napisałem.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.04.2011 16:27
zbyszeq
04.10.2010
Przyda się szczególnie dla nowych w tym zakresie userów.
Ładnie wytłumaczone + dla Ciebie.
Ładnie wytłumaczone + dla Ciebie.
Screeaam... 05.10.2010
A nie lepiej po prostu do mocy na nożu dodać:
I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 22:10
case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}
I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 22:10
sebul
05.10.2010
No to zrób tak i zobaczymy czy na to samo wyjdzie... Jeśli zrobisz tak jak napisałeś, to:A nie lepiej po prostu do mocy na nożu dodać:
case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}
I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F
po 1. gdy będziesz biegł, to najpierw będziesz musiał na chwilę przystanąć, żebyś "zniknąć".
po 2. nie będziesz mógł nadać dodatkowo klasie innej mocy na nożu
Wybór pozostawiam innym, ale mogę się założyć, że każdy wolałby aby niewidzialność działała od razu po wyciągnięciu noża, bo te przystawanie naprawdę by denerwowało i denerwuje, przynajmniej mnie, bo już taki sposób jak podałeś sprawdzałem.
Użytkownik sebul edytował ten post 05.10.2010 22:32
Screeaam... 05.10.2010
@Up
To jak ma Zabójca, że gdy wyciągnie nóż to robi się niewidzialny i może tak biegać? ;]
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 23:15
To jak ma Zabójca, że gdy wyciągnie nóż to robi się niewidzialny i może tak biegać? ;]
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 23:15
sebul
05.10.2010
Ten podstawowy zabójca ma moc na nożu, że po iluś tam sek. staje się niewidzialny na nożu, gdy wyciągnie inną broń robi się widoczny, ale może znowu wyciągnąć nóż i po iluś tam sek. znowu stanie się niewidzialny. Napisałeś, że po co robić nową moc i wklejać tyle kodu, skoro można dać taką samą moc jaką ma Zabójca i ładowanie paska dać na 0.1, a robiąc tak, przyznam Ci rację, że też na nożu będzie się nie widzialnym, ale zawsze po wyciągnięciu noża, będziesz musiał na chwilę stanąć w miejscu, żeby moc się aktywowała, bo nawet te 0.1 przecież ileś trwa... Jeśli zrobisz tak jak ja napisałem, to po prostu wyciągasz nóż i już jesteś niewidzialny, nie musisz na nic czekać, itp. a do tego można jeszcze dać jakąś moc na nożu, bo ta niewidzialność na nożu po prostu będzie "wbudowana" w daną klasę. Zresztą najlepiej zrobisz sprawdzając te dwie opcje, najpierw zrób tak jak napisałeś, a później sprawdź mój sposób
Użytkownik sebul edytował ten post 06.10.2010 00:38
Użytkownik sebul edytował ten post 06.10.2010 00:38
Screeaam... 06.10.2010
No dobra, teraz rozumiem. Nie rozumiałem co miałeś na myśli przez "stanąć klasą". ; d
eRBeKa#
10.10.2010
Zapomniales dodac aby przed
Użytkownik R_B_K edytował ten post 10.10.2010 19:06
player_class[id] = Nazwa_Klasydodac
g_niewidka[id] = 1
Użytkownik R_B_K edytował ten post 10.10.2010 19:06
sebul
10.10.2010
Nic nie zapomniałem dodać, tak jak napisałem jest dobrze. To co Ty napisałeś, to raczej wychodzi na to, że każda klasa na nożu miała by niewidzialność... A tak w ogóle to skąd toZapomniales dodac aby przed
player_class[id] = Nazwa_Klasydodacg_niewidka[id] = 1
g_niewidka[id] = 1
??
Użytkownik sebul edytował ten post 10.10.2010 19:14
Screeaam... 11.10.2010
Zapomniales dodac aby przed
player_class[id] = Nazwa_Klasydodacg_niewidka[id] = 1
Yyyy...
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
Nie wiesz? Nie pisz.
WizZi
19.10.2010
hymmm a na ile jest ta niewidzialność zredukowana jeżeli standardowa niewidzialność to 255 jak sie nie myle ;d
sebul
19.10.2010
Ta niewidzialność zredukowana jest do 10, a jeśli chcesz to zmienić, to po prostu szukasz
i w linijce
10 zmieniasz na tyle ile chcesz.
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
i w linijce
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
10 zmieniasz na tyle ile chcesz.
WizZi
20.10.2010
jak dodaje do funkcji CurWeapon :
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
to kazda klasa strzela z noza...
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
to kazda klasa strzela z noza...
sebul
20.10.2010
O matko...
A nie pomyślałeś o tym, że to "Twoja_Klasa" trzeba zamienić na nazwę Twojej klasy? Czyli, np. "Mag"...
A nie pomyślałeś o tym, że to "Twoja_Klasa" trzeba zamienić na nazwę Twojej klasy? Czyli, np. "Mag"...
WizZi
20.10.2010
omfg wiem! zmieniłem dałem przykład jak zrobiłem... Wpisałem klasa assasin i nie działa kazdy strzela z noza, nie da sie podlożyć bomby, nie da sie naladować nożem i dużo takich błędów. Co mam zrobić żeby to sprawnie działało
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 16:29
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 16:29
sebul
20.10.2010
Wgrać poprawnieomfg wiem! zmieniłem dałem przykład jak zrobiłem... Wpisałem klasa assasin i nie działa kazdy strzela z noza, nie da sie podlożyć bomby, nie da sie naladować nożem i dużo takich błędów. Co mam zrobić żeby to sprawnie działało
To nie moja wina, że coś popsułeś (delikatnie mówiąc) i raczej nie ma na to innej rady jak po prostu prawidłowe dodanie mocy według instrukcji. A na pewno wszystko działa, bo sam testowałem.
WizZi
20.10.2010
Srry działa mój błąd! +4 you
Edit
ale cos zle dziala bo jak zmienie na noz i pozniej np na jakas bron to jestem nadal niewidzialny a powinno byc, ze tylko na nozu niewidzialny nie wiem ocb juz...
Edit2
Nie wiem czemu ale ja mam inaczej niż w poradniku ja w public curweapon mam :
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0
if(player_class[id] == Assasin)
niewidkaassasin[id] = 1
te else on_knife[id]=0 <-- jak to usune to kazda klasa moze tylko miec noz
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 21:58
Edit
ale cos zle dziala bo jak zmienie na noz i pozniej np na jakas bron to jestem nadal niewidzialny a powinno byc, ze tylko na nozu niewidzialny nie wiem ocb juz...
Edit2
Nie wiem czemu ale ja mam inaczej niż w poradniku ja w public curweapon mam :
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0
if(player_class[id] == Assasin)
niewidkaassasin[id] = 1
te else on_knife[id]=0 <-- jak to usune to kazda klasa moze tylko miec noz
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 21:58
sebul
20.10.2010
Tego else w ogóle nie ruszasz... I czy aby na pewno robisz to tak jak napisałem?
dalej w tej samej funkcji szukamy
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
zamieniamy naif(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
WizZi
20.10.2010
jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?
mam tak :
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 22:19
mam tak :
if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1 else on_knife[id]=0
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 22:19
sebul
20.10.2010
Jeśli wszystkie "niewidka" zmienisz na "niewidkaassasin" to "jeden dziad", ale pamiętaj wszystko...jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?
Czyli dajesz takmam tak :
if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1 else on_knife[id]=0
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // nazwa Twojej klasy, która ma mieć tą niewidzialność na nożu
niewidka[id] = 1 // tutaj wpisujesz to co masz u siebie, czyli chociażby to "niewidkaassasin"
}
else on_knife[id]=0