←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
[QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 01.10.2010

Oto tutorial jak dodać wskrzeszanie do medyka na E

1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)

2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)

3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)

4.to dodajemy na koniec sma cod moda

public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}

public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}

public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];

public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
Załączony plik  medyk.sma   12,86 KB   608 Ilość pobrań
Użytkownik Cypis' edytował ten post 29.01.2011 21:55
Odpowiedz

  • +
  • -
pershing - zdjęcie pershing 02.10.2010

Dziala super.Polecam
Odpowiedz

  • +
  • -
fuuuuu! - zdjęcie fuuuuu! 02.10.2010

Dziala super.Polecam


U mnie też działa, najs.
Odpowiedz

  • +
  • -
Crew - zdjęcie Crew 02.10.2010

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Symbol already defined: "fm_find_ent_by_owner" on line 3658
Error: Symbol already defined: "fm_get_user_weapon_entity" on line 3672

2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\ProCoD.amx (compile failed).

Przypominam ze mam wgrana bazooke by darkgl
Użytkownik crew edytował ten post 02.10.2010 13:38
Odpowiedz

Jablonka - zdjęcie Jablonka 02.10.2010

Dziala dzięki
Nagrodzilem
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 02.10.2010

crew, to zrób następująco:
Spoiler

reszta nie powinna z sobą kolidować
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 19:49
Odpowiedz

  • +
  • -
WojtekP - zdjęcie WojtekP 03.10.2010

a powie mi ktoś jak dodać do tego żeby zabierało 10+ HP? bo tak to można w nieskończoność uzdrawiać
Odpowiedz

Gniewmen - zdjęcie Gniewmen 03.10.2010

ej ja nie znalazłem:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");

tylko znalazłem to:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
Odpowiedz

  • +
  • -
fuuuuu! - zdjęcie fuuuuu! 03.10.2010

ej ja nie znalazłem:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");

tylko znalazłem to:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");


No to dodaj pod tym...
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 03.10.2010

Wojtek, Poszukaj tego

if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
}
else
failed_revive(id)
}

i zmien na:

if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_user_health(id, get_user_health(id) - 10);
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
}
else
failed_revive(id)
}

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 03.10.2010 18:54
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 03.10.2010

Ja bym zrobil , ze moze wksrzeszczac tylko wtedy jak ma mniej niz 100 hp i wtedy go jeszcze 25 hp leczy (Medyka). Jak by ktos Chcial Kod to proszę.
if (klasa_gracza == Medyk && set_user_health(id) <= 100)
		{     
                set_user_health(id, get_user_health(id) += 25);
		}
A dokladnie:
if(g_revive_delay[id] < gametime)
        {
                if(findemptyloc(body, 10.0))
                {
                        fm_remove_entity(body)
                        emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
                        if (klasa_gracza == Medyk && set_user_health(id) <= 100)
			{     
                		set_user_health(id, get_user_health(id) += 25);
			}
                        set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
                }
                else
                         failed_revive(id)
        }
Albo cos takiego:
new wskrzes[33] = 0;
if (wskrzes ==5)
	{
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Mozesz wskrzesic tylko 5 graczy na runde");
	}
        if(g_revive_delay[id] < gametime)
        {
                if(findemptyloc(body, 10.0))
                {
                        fm_remove_entity(body)
                        emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
                        set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
			wskrzes[id]++
                }
                else
                         failed_revive(id)
        }
No i w public Odrodzenie(id):
new wskrzes[33] = 0;
Powinno dzialac :P
Użytkownik Pawex edytował ten post 03.10.2010 19:14
Odpowiedz

  • +
  • -
Magnetix - zdjęcie Magnetix 06.10.2010

Da się ustawić to tak aby hp wskrzeszonego było uzależnione od inteligencji medyka?




taki mały offtop: Pomysł zrodził się z jednego serwera :) (NDM)
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 06.10.2010

...
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 08.11.2010 21:44
Odpowiedz

  • +
  • -
OnlyDiabloMod - zdjęcie OnlyDiabloMod 09.10.2010

ja mam problem po ożywieniu zostaje ciało na ziemi nieraz się nawet mnoży i potem na respie jest jakby taka zbugowana postać po ożywieniu.
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 10.10.2010

OnlyDiabloMod, ja na czystej wersji cod mod testowałem i nie ma tego o czym mówisz, może po prostu za dużo wgrałeś dodatków do swojego cod moda ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
OnlyDiabloMod - zdjęcie OnlyDiabloMod 10.10.2010

a myślisz ze na jakiej ja testuje?......
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.10.2010

hmm, teraz właśnie patrze na czystej wersji i tez to mam xD nawet teraz wyciągnąłem z diablo moda wskrzeszania i zrobiłem osobny plugin i dalej tak jest jak mówisz xD

@@edit
testowalem z kumplem i mowil ze cialo wchodzi w zienie po wskrzeszeniu ale ja mam jakiegoś buga w cs

@@2Edit
trochę poszperałem w necie i jest taka komenda w cs cl_corpsestay "1" dzięki niej nie będzie drugiego ciała (buga) wystarczy tylko wymusić ta komendę na każdym graczu ^^
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.10.2010 20:05
Odpowiedz

  • +
  • -
szczelamhetszoty - zdjęcie szczelamhetszoty 11.10.2010

Error: Undefined symbol "reset_player" on line 906

Cóż to za problem?
Odpowiedz

  • +
  • -
Cypis' - zdjęcie Cypis' 11.10.2010

Dodano 13 październik 2010 - 18:26:
Zupdatowana wersja wskrzeszania dodano:
-lawiej dodac moc wskrzeszania do cod moda,
-wskrzeszanie w osobnym pluginie,
-zrobienie natywu,
-zmniejszenie kodu cod moda ^^
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 18:26
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 18.10.2010

wg tutka zrobiłem

QTM_CodMod2.sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "cod"

Compilation aborted.
1 Error.

co wy na to?
Odpowiedz