[QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka
Cypis'
01.10.2010
Oto tutorial jak dodać wskrzeszanie do medyka na E
1. Dodajesz pod
2. Do case klasy dodajesz:
3. Dodajesz pod
4.to dodajemy na koniec sma cod moda
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
medyk.sma 12,86 KB 608 Ilość pobrań
Użytkownik Cypis' edytował ten post 29.01.2011 21:55
1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)
2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)
3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)
4.to dodajemy na koniec sma cod moda
public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}
public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}
public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];
public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
medyk.sma 12,86 KB 608 Ilość pobrań
Użytkownik Cypis' edytował ten post 29.01.2011 21:55
Crew
02.10.2010
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Symbol already defined: "fm_find_ent_by_owner" on line 3658
Error: Symbol already defined: "fm_get_user_weapon_entity" on line 3672
2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\ProCoD.amx (compile failed).
Przypominam ze mam wgrana bazooke by darkgl
Użytkownik crew edytował ten post 02.10.2010 13:38
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Symbol already defined: "fm_find_ent_by_owner" on line 3658
Error: Symbol already defined: "fm_get_user_weapon_entity" on line 3672
2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\ProCoD.amx (compile failed).
Przypominam ze mam wgrana bazooke by darkgl
Użytkownik crew edytował ten post 02.10.2010 13:38
Cypis'
02.10.2010
crew, to zrób następująco:
reszta nie powinna z sobą kolidować
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 19:49
Spoiler
reszta nie powinna z sobą kolidować
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 19:49
WojtekP
03.10.2010
a powie mi ktoś jak dodać do tego żeby zabierało 10+ HP? bo tak to można w nieskończoność uzdrawiać
Gniewmen 03.10.2010
ej ja nie znalazłem:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
tylko znalazłem to:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
tylko znalazłem to:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
fuuuuu!
03.10.2010
ej ja nie znalazłem:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <level>");
tylko znalazłem to:
//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
No to dodaj pod tym...
Cypis'
03.10.2010
Wojtek, Poszukaj tego
i zmien na:
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 03.10.2010 18:54
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
}
else
failed_revive(id)
}
i zmien na:
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_user_health(id, get_user_health(id) - 10);
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard)
}
else
failed_revive(id)
}
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 03.10.2010 18:54
Pawex
03.10.2010
Ja bym zrobil , ze moze wksrzeszczac tylko wtedy jak ma mniej niz 100 hp i wtedy go jeszcze 25 hp leczy (Medyka). Jak by ktos Chcial Kod to proszę.
Użytkownik Pawex edytował ten post 03.10.2010 19:14
if (klasa_gracza == Medyk && set_user_health(id) <= 100) { set_user_health(id, get_user_health(id) += 25); }A dokladnie:
if(g_revive_delay[id] < gametime) { if(findemptyloc(body, 10.0)) { fm_remove_entity(body) emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) if (klasa_gracza == Medyk && set_user_health(id) <= 100) { set_user_health(id, get_user_health(id) += 25); } set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard) } else failed_revive(id) }Albo cos takiego:
new wskrzes[33] = 0; if (wskrzes ==5) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Mozesz wskrzesic tylko 5 graczy na runde"); } if(g_revive_delay[id] < gametime) { if(findemptyloc(body, 10.0)) { fm_remove_entity(body) emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard) wskrzes[id]++ } else failed_revive(id) }No i w public Odrodzenie(id):
new wskrzes[33] = 0;Powinno dzialac
Użytkownik Pawex edytował ten post 03.10.2010 19:14
Magnetix
06.10.2010
Da się ustawić to tak aby hp wskrzeszonego było uzależnione od inteligencji medyka?
taki mały offtop: Pomysł zrodził się z jednego serwera (NDM)
taki mały offtop: Pomysł zrodził się z jednego serwera (NDM)
OnlyDiabloMod
09.10.2010
ja mam problem po ożywieniu zostaje ciało na ziemi nieraz się nawet mnoży i potem na respie jest jakby taka zbugowana postać po ożywieniu.
Cypis'
10.10.2010
OnlyDiabloMod, ja na czystej wersji cod mod testowałem i nie ma tego o czym mówisz, może po prostu za dużo wgrałeś dodatków do swojego cod moda
Cypis'
11.10.2010
hmm, teraz właśnie patrze na czystej wersji i tez to mam nawet teraz wyciągnąłem z diablo moda wskrzeszania i zrobiłem osobny plugin i dalej tak jest jak mówisz
@@edit
testowalem z kumplem i mowil ze cialo wchodzi w zienie po wskrzeszeniu ale ja mam jakiegoś buga w cs
@@2Edit
trochę poszperałem w necie i jest taka komenda w cs cl_corpsestay "1" dzięki niej nie będzie drugiego ciała (buga) wystarczy tylko wymusić ta komendę na każdym graczu
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.10.2010 20:05
@@edit
testowalem z kumplem i mowil ze cialo wchodzi w zienie po wskrzeszeniu ale ja mam jakiegoś buga w cs
@@2Edit
trochę poszperałem w necie i jest taka komenda w cs cl_corpsestay "1" dzięki niej nie będzie drugiego ciała (buga) wystarczy tylko wymusić ta komendę na każdym graczu
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 11.10.2010 20:05
szczelamhetszoty
11.10.2010
Error: Undefined symbol "reset_player" on line 906
Cóż to za problem?
Cóż to za problem?
Cypis'
11.10.2010
Dodano 13 październik 2010 - 18:26:
Zupdatowana wersja wskrzeszania dodano:
-lawiej dodac moc wskrzeszania do cod moda,
-wskrzeszanie w osobnym pluginie,
-zrobienie natywu,
-zmniejszenie kodu cod moda
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 18:26
Zupdatowana wersja wskrzeszania dodano:
-lawiej dodac moc wskrzeszania do cod moda,
-wskrzeszanie w osobnym pluginie,
-zrobienie natywu,
-zmniejszenie kodu cod moda
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 13.10.2010 18:26
dasiek
18.10.2010
wg tutka zrobiłem
QTM_CodMod2.sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "cod"
Compilation aborted.
1 Error.
co wy na to?
QTM_CodMod2.sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "cod"
Compilation aborted.
1 Error.
co wy na to?