Klasy Zombie
Bab
01.10.2010
Witam,edytowałem klasy Zombie,ustawiłem np danej klasie 4000 hp a miała 8000,czyli 2 razy więcej niż ustawiłem.Później zmieniłem na 3000 skompilowałem,wrzuciłem na serwer ale wartości hp zostały takie same jak wcześniej.Więc teraz pytanie,gdzie zrobiłem błąd,chociaż wydaje mi się ,że nie bo kompilacja przechodzi pomyslnie.
Ps,wgrałem klase Tight Zombie,ustawiłem jej hp w pliku zp_zombieclasses.ini 3000 hp a ma standardowo czyli 1000,tak jakby nie czytało mi ustawień z tego pliku.Przedstawiam mój zp_zclasses40.sma:
A tutaj zp_zombieclasses.ini:
Użytkownik Bab edytował ten post 01.10.2010 17:20
Ps,wgrałem klase Tight Zombie,ustawiłem jej hp w pliku zp_zombieclasses.ini 3000 hp a ma standardowo czyli 1000,tak jakby nie czytało mi ustawień z tego pliku.Przedstawiam mój zp_zclasses40.sma:
/*================================================================================ ----------------------------------- -*- [ZP] Default Zombie Classes -*- ----------------------------------- ~~~~~~~~~~~~~~~ - Description - ~~~~~~~~~~~~~~~ This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague. Feel free to modify their attributes to your liking. Note: If zombie classes are disabled, the first registered class will be used for all players (by default, Classic Zombie). ================================================================================*/ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <zombieplague> /*================================================================================ [Plugin Customization] =================================================================================*/ // Klasyczny Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" } new const zclass1_info[] = { "Zbalansowany" } new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } const zclass1_health = 3000 const zclass1_speed = 190 const Float:zclass1_gravity = 1.0 const Float:zclass1_knockback = 1.7 // Trujace Zombie Attributes new const zclass2_name[] = { "Trujace Zombie" } new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" } new const zclass2_model[] = { "zombie_szkielet" } new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } const zclass2_health = 3000 const zclass2_speed = 225 const Float:zclass2_gravity = 1.7 const Float:zclass2_knockback = 1.7 // Szybkie Zombie Attributes new const zclass3_name[] = { "Szybkie Zombie" } new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" } new const zclass3_model[] = { "zombie_origin" } new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } const zclass3_health = 3000 const zclass3_speed = 190 const Float:zclass3_gravity = 1.0 const Float:zclass3_knockback = 1.8 // Duze Zombie Attributes new const zclass4_name[] = { "Duze Zombie" } new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" } new const zclass4_model[] = { "zombie_big" } new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } const zclass4_health = 3000 const zclass4_speed = 155 const Float:zclass4_gravity =0.5 const Float:zclass4_knockback = 1.5 // Dziwadlo Zombie Attributes new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" } new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" } new const zclass5_model[] = { "zombie_dziwne" } new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } const zclass5_health = 3000 const zclass5_speed = 190 const Float:zclass5_gravity = 1.0 const Float:zclass5_knockback = 1.7 const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infection /*============================================================================*/ // Class IDs new g_zclass_leech // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache public plugin_precache() { register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ") // Register all classes zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback) zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback) zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback) zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback) g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback) } // User Infected forward public zp_user_infected_post(id, infector) { // If attacker is a leech zombie, gets extra hp if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech) set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp)) }
A tutaj zp_zombieclasses.ini:
; ------------------------------------- ; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File ; ------------------------------------- ; Any changes you make here will be ; automatically loaded at map start ; This file will be automatically updated with new ; editable entries as you install new zombie classes. [Klasyczny Zombie] NAME = Klasyczny Zombie INFO = Zbalansowany MODELS = zombie_source CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4500 SPEED = 190 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 1.00 [Trujace Zombie] NAME = Trujace Zombie INFO = HP-- Speed++ Knockback++ MODELS = zombie_szkielet CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4000 SPEED = 225 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 1.49 [Szybkie Zombie] NAME = Szybkie Zombie INFO = HP- Jump+ Knockback+ MODELS = zombie_origin CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4000 SPEED = 190 GRAVITY = 0.74 KNOCKBACK = 1.24 [Duze Zombie] NAME = Duze Zombie INFO = HP++ Speed- Knockback-- MODELS = zombie_big CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4000 SPEED = 155 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 0.49 [Dziwne Zombie] NAME = Dziwne Zombie INFO = HP- Knockback+ Leech++ MODELS = zombie_dziwne CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4000 SPEED = 190 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 1.24 [Tight Zombie] NAME = Tight Zombie INFO = HP-- Speed++ Jump++ Knockback++ MODELS = zombie_source CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 1000 SPEED = 220 GRAVITY = 0.80 KNOCKBACK = 1.49
Użytkownik Bab edytował ten post 01.10.2010 17:20